-->

06.12.2008





Am primit recent un mail cu clipul de mai sus...nu am avut timp sa il vizualizez decat de-abia acuma si am ramas...putin cam uimita..adica..wtf...esti moderatoare la o televiziune de muzica si nu ai habar sa pui intrebari mai interesante???? Poate ca te descurci sa citesti de pe promper,pentru asta nu iti trebuie prea multi neuroni dar la capitolul "spontaneitate" si intrebari proprii stai cam prost domnisoara. Din acel 1 minut deja aveam o multime de intrebari de pus. As face cu mare placere schimb cu tine:)), desi nu imi e foarte simpatic Despot pot sa zic ca acuma...il ador.
Ca viitoare jurnalista ma intreb daca vreodata voi ajunge in stadiul acesta de penibilitate... oricum nici daca m-as stradui nu am putea sa ajung la performanta ei...chiar nu. Dar poate era intimidata de Despot si s-a fastacit saraca...hmm..daca e asa poate ar trebui sa ma gandesc bine si sa fac o lista cu persoane carerora niciodata nu as putea sa le i-au interviu si cu persoane carora as putea sa le pun mai mult de 3 intrebari:))
Va las pe voi sa decideti daca era obosita, putin cam turmenatata sau...din firea ei cam proasta:)

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails