-->

20.02.2009

Cosmeticele organice


Notiunea de Bio a pastruns recent in Romania si putini stiu ce inseamna, deaorece suntem obisnuiti sa gandim intr-un mod limitat nu vedem mai departe.Bio inseamna din punctul meu de vedere dorinta de a te schimba,inlocuirea produselor cosmetice cu ingrediente chimice in produse naturale 100%.Bio inseamna sa respire un aer curat sa simti cum plamanii “iti vibreaza”..dar in zilele noastre plamanul vibreaza doar din cauza aerului poluat pana si in zonele rurale. De ceva vreme am dat peste 2 branduri(asa vreau sa ii numesc)Olivo.ro si Life-care.ro,ma bucur ca i-am descoperit deoarece am inceput sa imi pun un semn de intrebare: de ce folosesc atatea chimicale pe fata mea??Incet incep sa ma desprind de tot ceea ce foloseam inainte,recunosc..in materie de make-up inca folosesc produse non-bio si asta pentru ca in Romania preturile la machiajele minerale(naturale,bio cum vreti) inca nu sunt accesibile pentru orice buzunar. Pana acuma cel mai mult imi plac produsele pe baza de unt de shea lasa o senzatie de finete nemaintalnita.Untul de Shea mai este cunoscut si sub denumirea de unt de Karite. Acest copac se gaseste numai in savanele din vestul Africii. Copacul de Shea este salbatic, nu se cultiva si pana atinge maturitatea dureaza 40-50 de ani Untul de Shea are actiune de regenerare, ajuta pielea sa-si recapete supletea si are actiune antirid, are efect de mentinere a hidratarii epidermei.
Totoadata, untul de Shea protejeaza pielea impotriva radiatiilor UV si agresiunilor factorilor de mediu, previne formarea ridurilor, calmeaza pielea iritata.In plus, untul de Shea este bine cunoscut pentru efectul sau cicatrizant. Fiecare om de pe planeta asta ar trebui sa invete ce inseamna Bio si cand sa il intrebi ce inseamna sa fie capabil de a nu folosi clisee..Bio inseamna a fi bio..adica natural Femeile nu stiu foarte multe despre cosmeticele organice pentru ca nu au de unde sa stie sau fac greseala sa uite de ele de ingrijirea lor din diverse motive(familie,sanatate precara s.m.d.)sau multe altele merg in goana la Mall pentru a achizitiona un produs de la un brand faimos iar la primul rid aparut da vina pe timp.Crema folosita nu a fost buna...timpul sta in loc daca te ingrijesti cum trebuie.
Am facut un sondaj.. am intrebat urmatoarele intrebari la care am si primit raspuns:
Q: Ce inseamna Bio?
A: Inseamna sa fii natural
Q:Este important sa folosim produse bio?
A: Banuiesc ca da…cred ca este foarte important sa folosim produsele naturale in locul produselor chimice
Q: Crezi ca lumea stie ce inseamna bio?
A: Inca nu!
Prin urmare inca trebuie sa ne educam pe noi generatia ’88 apoi generatiile din urma noastra si dupa noi,toti avem nevoie de un mediu mai curat implicit de produse BIO. Acest post nu e neaparat pentru a participa la concurs,tot ce am zis nu e numai de fatada ci pur si simplu vreau ca si restul femeilor sa inceapa sa se gandeasca realmente ce produse folosesc,,,sa isi puna macar semnul intrebarii.Acest concurs este prilejul de a scrie acest articol!
www.Olivo.ro organizeaza un concurs pentru bloggeri cu tema "Cosmetice Organice" intrati si vedeti regulamentul concursului,acesta se desfasoara intre 19.02 - 19.03.2009.Pentru articolele cele mai interesante primi premii in produse cosmetice,incercati!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails