-->

30.03.2009

Hrana pentru ten 2

In ultimul timp am devenit adepta mastilor preparate acasa,a tot ce inseamna ingrijire naturala.De ce?Din refuzul de a mai cumpara toate prostiile din comert,care nu fac decat sa imi provoace cosuri sau pur si simplu sa nu functioneze pentru mine.
Bun...am cautat in colectia mea din timpuri.Obisnuiam sa iau din reviste doar paginile care mi se pareau extrem de importante pe viitor..si bine am facut!

Titlul; Happy skin
"Uneori tenul tau are nevoie de o curatire in profunzime.Acest gen de purificare se obtine doar printr-o baie de aburi"

Damnnnn...asta inseamna infuzie..asta inseamna sa stau cu capul aplecat spre un bol pliin de aburi!!!Ultima data cand am facut asta,aproape ca am lesinat de la aburi.
Off..ce nu face o fata "in numele frumusetii"
Scrie aici asa:
1 litru de apa
2 pliculete cu ceai de musetel(daca ai ten normal sau uscat) sau de menta(daca ai tenul gras sau mixt)
1 prosop

How to:--> Toarna apa clocotita intr-un recipient(gen castron,..aici scria lighean..nu stiu ce inteleg ei prin lighean.Eu inteleg prin acel lighean mare pentru rufe) si arunca inauntru pliculetele de ceai.
Apleaca-te in dreptul recipientului si introdu-ti capul in baia de aburi timp de 5 minute,desigur cu prosopul pe cap a.i sa acopere tot recipientul.
Pe urma dupa cele 5 minute clateste-ti fata cu apa rece si nu te sterge cu prosopul(doar tamponeaza-ti fata cu dischete demachiante).

Trick: ca sa fie o actiune 2 in 1,dupa ce ti-ai spalat fata in prealabil cu apa rece,poti trece la operatiunea puncte negre,aplica o masca exfolianta pe fata.
Nu uita in final sa te dai cu o crema hidratanta,intreg procesul este de preferabil sa il efectuezi noaptea,deaorece in timpul noptii pielea se regenereaza si actioneaza diferit decat in timpul zilei!
Have Fun!!

Pese: va urma o avalansa de masti naturale pentru toate tipurile de ten,par,corp.

1 comentarii:

valy spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

Related Posts with Thumbnails