-->

26.04.2009

Organizare pigmenti

Eu una de cand folosesc pigmenti am o mare problema cu organizarea lor..adica..borcanelele in care acei pigmenti vin sunt prea mici si dezordinea pe care o fac e de nedescris.
Acum ceva timp eram inebunita dupa unghii false..adica sa le pun eu smd..mi-am procurat toot ce era nevoie printre care logic si unghiile false care au venit intr-o cutiuta transparenta compartimentata.Bun...acum ca nu mai folosesc asa ceva ce sa fac eu cu acea cutiuta?!?!

Mi-am luat frumos pigmentii mei si i-am indesat in aceasta cutie practica..le am pe toate la indemana,nu mai trebuie sa caut prin multimea de borcanele.
Aceste cutii se pot gasi in magazinele de specialitate(unghii)si bineinteles pe site-urile de specialitate.Se pot cumpara fara unghii false atasate(nu este intentia sa va cumparati si unghii..ci doar cutia).
Insa aveti grija unde puneti cutia,este necesar sa o depozitati pe o suprafata intinsa,cum ar fi intr-un sertar sau pe masa..depinde unde va depozitati voi produsele de beauty.
Cutiuta mea este una dintre acelea in care se depozitau 100 de tips-uri(unghii false)este mai mica,perfecta pentru mostrele de pigmenti.Daca aveti borcanele de 5 gr sau mai mult cutia in care se depoziteaza 500 de unghii este perfecta,veti avea mai mult spatiu.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails