-->

23.05.2009

Impresii 10 remedii contra acneei


Azi nu am gasit un titlu pentru post-ul meu,pur si simplu este un amestec de idei, "chestii" care imi strabat mintea in acest moment.
Acum ceva timp am postat un articol ce mi-a atras atentia..10 remedii contra acneei;si din moment ce am postat asa ceva desigur trebuia sa testez si eu.
In perioada aceea treceam printr-o perioada ciudata pentru mine...mi-au aparut mai multe cosuri decat am putut avea eu in 3 ani si nu erau orice cosuri,tindeau sa ma lase si cu urme.Am luat o gura de aer si m-am decis sa testez cele 10 remedii.
Si asa se face ca intr-o seara m-am postat in fata oglinzii si am vazut pasta de dinti,credeam ca ii doar un mit si m-am trezit dandu-ma cu aceasta "potiune magica".Sa explic senzatia?Simteam ceva fresh pe fata mea.Nu credeam ca va face ceva insa am zis sa incerc.Miraculos a doua zi dimineata m-am trezit fara acele chestii urate de pe fata mea. Cineva imi spunea ca pasta de dinti tinde sa inchida porii,so..nu folositi pasta de dinti (pe fata ma refer) pe termen lung.
Insa ceea ce a dus la disparitia totala a cosurilor a fost apa oxigenata,dupa demachiat am pus pe o discheta demachianta putina apa oxigenata si am curatat intreg tenul.Cu toate ca m-am demachiat inca mai ramasese impuritati de la machiaj.Evitati evident ochii!!
In acest moment folosesc apa oxigenata pe post de tonner in fiecare zi..dimineata si seara.
Am ajuns la concluzia ca nu are rost sa dau banii aiurea pe niste produse care nici nu stiu daca imi vor fi de folos.De la experienta urata cu crema Normaderm de la Vichy m-am lecuit,nu mai trebuie sa ma iau dupa renume!!
Nu stiu daca voi incerca sa ma dau cu otet pe fata scuba diving Great Blue Hole.Chiar daca ar fi sa ma dau doar noaptea inainte sa dorm tot nu as rezista sa "adulmec" mirosul de otet.In ceea ce priveste ceaiul verde chiar am sa il incerc.
Nimic nu functioneza daca nu incepeti sa va schimbati si meniul culinar..chiar nici o crema nu va face miracolul ca acneea sa fuga de pe fata voastra.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails