-->

17.08.2009

Ip man/ Yip man

Ip man/Yip man (2008)



Filmul m-a impresionat pana la lacrimi.Nu sunt amatoare de filme chinezesti si mai ales cu lupte.cand prietenul meu tot ma batea la cap sa il vad si eu am zis sa ii dau o sansa. Desi trailer-ul nu arata splendoare filmului va recomand cu caldura sa il vizionati. Va intrebati ce puteti vedea dintr-un film cu motiv kung fu?
Ei bine este mai mult decat atat este biografia unui om,despre onoare,filozofie si autodisciplina.Am dedus din acest film ca omul zilelor noastre ar trebui sa invete sa se autodisciplineze,nimic nu se rezolva prin agresiune.Nu sunt o pacifista dar cred ca multe lucruri se pot rezolva pe cale amiabila chestia este sa stim si cum sa ne rezolvam problemele.
In acest film nu am vazut matze scarboase sarite pe jos,deasemenea am remarcat o coloana sonora exceptionala.Un film de arte martiale care se preteaza si pentru cele mai fine si sensibile doamne/domnisoare. In mare parte este populat de chinezi si japonezi(desi eu nu vad diferenta intre ei)...dar unii dintre ei ii pot compara cu cei din filmul 300 Spartani..nu ma refer la muschi ci la infatisare..eu nu am mai vazut atat de multi chinezi/japonezi atat de frumosi ca cei din Ip man :)).Generalul Miura din armata japoneza seamana cu Wentworth Miller (Michael Scofield din Prison break) doar ca nu are ochi albastri/tatuaje cu ochi oblici :))

Loooveee this movie!!!



Iata o mica descriere a filmului:

" IP Man (aka Yip Man) este un nou film cu arte martiale bazat pe povestea lui "Ip Man", un maestru al artelor martiale care l-a avut ca elev chiar pe legendarul Bruce Lee. Filmul se bazeaza pe evenimentele care au avut loc in FoShan, intre 1930 si 1940, in timpul celui de-al doilea razboi Sino-Japonez.Pe data de 7 Iulie 1937 Japonia invadeaza China , armata jefuind totul , transforma viata oamenilor obisnuiti intr-un iad , in 1938 Orasul Fo Shan fiind ocupat si el de armata japoneza , distrugand astfel fabrici , magazine si locuinte , populatia scazand dramatic si ajungandu-se la foamete , Maestrul ajungand sa duca o existenta mizerabila , el se angajeaza intr-o mina de carbune , pentru a-si putea sustine familia . Aici il cunoaste pe Colonelul Sato care organiza lupte intre Maestrii chinezi si luptatori japonezi fiind platiti indiferent daca castigau s-au nu cu saci de orez . Prietenul Maestrului Ip plecat cu o zi inainte la o astfel de lupta dispare , astfel Maestrul accepta sa merga si el la o astfel de infruntare si vede cu ochii lui cum Maestrul Liu pierde lupta si este impuscat , el intra in ring si provoaca la lupta zece luptatori japonezi , pe care ai si invinge , castigand inca o data respect si admiratie dar totodata si propunerea unui duel intre el si Generalul Miura . Va accepta Maestrul Ip Man duelul , va castiga , familia si comunitatea vor fi in siguranta ramane sa aflati vizionand-ul ."

2 comentarii:

SoSheSays spunea...

Buna, ma aveai inainte de lista ta de bloguri dar vad ca nu ma mai ai? eu te am.

Beatrix spunea...

Ba da te mai am,insa pe prima pagina arata doar blogurile cu ultimele actualizari.Nu pot afisa toate blogurile pentru ca sunt in jur de 100:)) si as ocupa pagina
Scrii prea interesant ca sa ma opresc sa te mai vizualizez!

Related Posts with Thumbnails