-->

02.08.2009

Shine Control Botanics by Boots

Shine Control Day Moisturiser se presupune ca este o crema care controleaza excesul de sebum al unui ten gras/gras.
Pretinde ca face:
  • hidrateaza tenul pe durata zilei
  • are in componenta sa Tea tree si hammamelis
  • controleaza sebumul fara sa blocheze porii
  • este considerat ca bun "primer"
Textura acestei crema este una aproximativ lichida,foarte usoara.Mirosul este specific,daca ati avut vreodata tonner cu Tea Tree de la Lush veti stii despre ce miros vorbesc. Se aplica dimineata inainte de machiajul propriu-zis.Eu am avut senzatia ca imi strange fata din momentul in care a intrat in piele.Intradevar hidrateaza tenul si fondul de ten adera mai bine,prelungind durata machiajului.Insa problema nr 1 a acestei creme este ca nu are nici un efect de "shine control".Am incercat sa ma dau cu crema si sa astept 30 minute si apoi sa ma dau cu fond de ten..insa zona T a fost la fel,adica, plina de exces de sebum dupa nici 1 h.Asta pentru ca ne aflam in mijlocul verii,moment in care nimic de fapt nu functioneaza.Am incercat crema si intr-o zi racoroasa si intradevar machiajul meu s-a pastrat de-a lungul zilei intact,zona T nu mai era plina de sebum;ceea ce ma face sa cred ca aceasta crema poate fi folosita cu succes in timpul racoros cum ar fi toamna sau iarna si eventual inceputul primaverii insa NU vara!!
Intr-una din zilele mele libere am stat acasa si am folosit crema fara sa mai aplic fond de ten si tenul intradevar a fost hidratat de-a lungul zilei si doar putin exces de sebum pe frunte.
Este accesibil tuturor in farmaciile Sensiblu* iar pretul este de 22 Ron.


~Nota!~
*verificati pe site-ul www.sensiblu.ro daca produsul este disponibil in farmaciile Sensiblu de pe langa voi.

Sursa foto: www.envy.ro

2 comentarii:

Anca spunea...

ok cred ca te iubesc. maine ma duc sa o iau :D chiar am nevoie de o astfel de crema si NU scumpa

Beatrix spunea...

Chiar nu e scumpa.Dupa ce o incerci sa faci un review sa vad ce parere ai despre crema.Eu o prefer doar in zilele racoroase,doar atunci imi controleaza sebum-ul ca in restul zilelor calduroase..nu prea isi face efectul:(

Related Posts with Thumbnails