-->

10.08.2009

Un pas inainte

Sunt atat de zapacita incat nu stiu cu ce sa incep..indicat ar fi cu inceputul.
Ei bine,aproximativ 2 saptamani am sa lipsesc din "peisaj" pentru ca am sa imi fac practica. Ceea ce ma umple de entuziasm.Practica asta pentru mine va fi o iesire din banalul si plictisitorul job pe care il am. Bucuroasa ca in sfarsit intru in contact cu ceea ce imi place, ceva la care visez de foarte mult timp.Facultatea mi se pare plina de chestii inutile in marea majoritate, consider ca un student la Jurnalism ar trebui sa isi petreaca 80% din timpul facultatii practicand.Meseria asta se invata prin practica nu din carti/manuale plictisitoare...carti care nu fac decat sa iti omoare entuziasmul. Dintr-o lista am ales televiziunea, domeniul care imi trezeste interesul mai mult decat presa scrisa sau radio-ul. Desi ma voi duce la un post de televiziune local, nu foarte avansat(din punctul meu de vedere) dar va fi altceva...altceva decat raspunsul la apeluri pentru prepay Orange. Jurnalismul presupune ca fiecare zi este cu totul altfel, nu implica plictisul. Asteptam momentul acesta atat de mult, lucrand de 1 an la Orange simt ca o parte din inteligenta mea sta ascunsa intr-un cufar prafuit dat fiind faptului ca ceea ce fac nu necesita inteligenta,nu este un job care sa te stimuleze mintal..poate doar ca sa iti creeze nervi..atata tot!!

Am fost intrebata de ce am ales jurnalism-ul. E simplu,pot raspunde fara sa ma mai gandesc la raspuns. Ma reprezinta, sunt fidela zicalei(daca ii putem spune asa) "imbuna utilul cu placutul". Imi place job-ul acesta pentru ca nu trebuie sa stau la un birou 12 h facand calcule,lipita de un calculator. Nu imi place sa stagnez, doresc ca fiecare zi a mea sa fie diferita, niciodata sa nu fac si sa nu vorbesc despre acelasi lucru. Doresc sa cunosc tot felul de paturi sociale. II apreciez pe cei care au facut reportaje in Irak, as fi vrut si eu la randul meu sa fi avut posibilitatea aceasta de a risca.Viata este atat de scurta si nu vreau sa treaca timpul fara ca eu sa fi cunoscut tot.Stiu ca nu se poate..dar asta vreau.

Vreau sa ma simt utila, cred in autodepasirea conditiei...

Intr-o alta ordine de idei,cu toate ca voi fi ocupata incerc sa postez cat de mult pot. Desi daca ar fi dupa mine cred ca as sta non stop la televiziune. Sper doar ca nu prind o tipa/tip necomunicativ(a) :))


Pese: in cazul in care lipsesc litere/greseli gramaticale puneti totul in seama oboselii de moment!Rectific mai tarziu daca e ceva de modificat.

Whish me luck!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails