-->

13.09.2009

Laptele si frumusetea

Pentru mine laptele este banal, nu reprezinta ceva ce trebuie consumat deoarece nu il agreez, iar intr-un moment de nebunie daca tot il beau prefer sa fie rece (urasc gustul pe care laptele  il lasa in gura).Uitadu-ma cu indiferenta la cutia cu lapte ce se pare ca a aterizat in frigiderul meu m-am gandit ca trebuie sa existe o intrebuintare cosmetica pentru el (prea se dorea folosit laptele asta). La o simpla cautare pe google am gasit foarte multe articole din domeniul frumusetii relationate la faimosul lapte.Pana acuma am gasit urmatoarele:



"Despre calitatile laptelui si efectele sale asupra pielii, femeile egiptene au aflat cu foarte mult timp in urma. Acestea utilizau laptele cald de magarita in toaleta zilnica, iar frumusetea delicata a pielii lor a devenit proverbiala. Haideti sa renuntam si noi, cel putin din cand in cand, la produsele cosmetice ce abunda in substante chimice si sa incercam tratmente naturiste pe baza de lapte sau derivate din lapte"
Aici sunt de acord,mai trebuie sa renuntam la chimicalele din produsele pe care le folosim zilnic si care uneori nu ne ajuta cu nimic.

"Laptele crud reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de reimprospatare a tenului si este indicat indeosebi in cazul tenului deshidratat sau a celui cu tendinta de ingrasare. Daca aveti un ten ce prezinta pori deschisi, il puteti sterge zilnic cu lapte crud in care ati adaugat in prelabil cateva picaturi de zeama de lamaie. Un ten deshidratat poate fi tratat prin stergerea acestuia de doua ori pe zi cu lapte crud. Laptele are un efect de calmare asupra tenului iritat. Cu laptele pe care l-ai fiert si l-ati racit, va puteti spala tenul zilnic, iar in apa cu care va clatiti strecurati putin bicarbonat."

Din cate am aflat..

...o  masca recomandata pentru reducerea cantitatii de sebum secretata de piele este cea obtinuta prin amestecul unei linguri de branza de vaci proaspata cu o lingurita de smantana (cu un procentaj de grasimi scazut) si un sfert de lingurita de sare de lamaie.






Pe mine m-a convins acest articol din Garbo.ro , m-a determinat sa incerc cele prezentate mai sus. In plus am mai facut ceva research si am gasit niste masti pentru fiecare tip de ten am decis ca le voi posta intr-un alt post ca sa nu fie plictisitor ..asa..toate intr-unul:)).

De fiecare data cand gasesc ceva si pare a fi ceva interesant si aici ma refer strict la ingrijirea homemade stau si analizez/caut daca unele ingrediente se pot gasi cu usurinta oriunde in Romania. Ma gandesc ca nu toata lumea isi permite sa comande de pe internet ma gandesc si la mine ca student ca nu am bani de aruncat si vreau ceva eficient dar totusi la costuri reduse:D..faptul ca uneori imi mai permit mici scapari din buget e altceva.

Sper sa va placa si de asemenea vreau sa stiu parerile voastre!



0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails