-->

26.10.2009

Efect 30


Azi la ora 22 a fost premiera serialului romanesc de pe Prima Tv "Efect 30". Un serial care tinde sa duca spre "Sex and the city" si dupa impresia mea abordeaza subiecte care apar in viata de zi cu zi a unei femei indiferent de statutul social. Consider ca regia este una foarte reusita, nu mi-a oferit nici un moment senzatia ca totul este superficial sau fals (precum majoritatea serialelor romanesti). Stiti si voi serialele americane au acel ceva, nu stiu ce dar se vede si se aude altfel!!

Imi place cum joaca Andreea Raicu la nebunie. Sincer nu credeam ca poate sa intre in pielea unui personaj asa bine deoarece din cate am vazut eu este acel gen de persoana care nu joaca un rol si in viata reala. Spune ce are de zis si gata!

So sa va spun mai multe despre Efect 30

"Producţia prezintă vieţile complicate ale femeilor aflate în jurul vârstei de 30 de ani, care se luptă cu deciziile, traficul, soldurile sau bărbaţii într-un oraş efervescent.

Protagonistele vor încerca să facă faţă problemelor şi provocărilor cotidiene, dar mai ales vor încerca să păstreze o legătură de peste 15 ani.

Andreea Raicu, cea care va juca rolul spectaculoasei şi ambiţioasei Andreea, editor beauty la o revistă celebră, mărturiseşte pe blogul său că acceptarea propunerii Prima TV este o provocare imensă.

"(...)la început am fost destul de rezervată aşa cum sunt de fiecare dată când e vorba de un lucru nou despre care nu ştiu multe", scrie proaspăta actriţă.

Acest nou început speră să îi atât satisfacţii personale, cât şi aprecieri din partea publicului telespectator.

Prima zi de filmări a fost ieri când au fost turnate secvenţele unei petreceri.






Frumuseţe, carieră, familie


Ana-Maria Lazăr o va interpreta pe zâmbitoarea şi extravaganta Vava, proprietara propriului salon de cosmetică, iar Adriana Butoi va da viaţă Ruxandrei, copywriter într-o agenţie de publicitate, cu un CV sentimental complicat.

Familista serialului este Mihaela Mihăescu, cea care va interpeta rolul unei mame, soţii şi prietene echilibrate.

Bărbaţii din viaţa celor patru prietene sunt Vlad (Dorian Boguţă), Toma ( Adrian Nicolae), Ştefan (George Remeş) şi Mircea Stancu (Adrian Ciglenean)."

Ce mi-a atins corzile sensibile a fost scena in care Andreea Zabava ii marturisea iubitului sau Vlad ca ea doreste o cariera considerand ca nu este pregatita pentru un copil, asa cum el doreste. Pot spune ca m-am indentificat in ideea ca aceasta dorea o cariera astfel ca uitandu-se in spate sa zica peste ani "uite ca am fost de folos cu ceva in viata asta, am realizat si altceva in viata mea decat statutul de mama sau sotie"

A mai fost o scena in care Mihaela-casnica si mamica- incearca sa ii explice sotului sau ca doreste mai mult decat sa stea acasa in asteptarea lui insa acesta de fiecare data cand ea deschide subiectul adoarme sau incepe alt subiect. Aceasta renuntand la ideea de a se impune si facandu-i voia.

De fapt ideea este ca de-a lungul timpului femeia a inceput sa preia fraiele vietii sale si sa aiba un cuvant de spus in fata barbatului. Nu spun ca acuma trebuie sa facem chestii barbatesti ci ca avem nevoia sa avem un rost al nostru. Adevaratii barbati din ziua de azi nu ar dori o femeie care sa fie dependenta de ei ci cred ca ar admira foarte mult femeia care este capabila sa se descurce singura indiferent de situatie. Acea femeie care este capabila sa fie open minded si un fel de " a freak in bed and a woman in public" (citat din filmul "Two can play that game-va recomand dragele mele sa il vizionati).



sursa citat :  EVZ




0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails