-->

04.10.2009

~~Me and my hair~~

Ca orice femeie imi iubesc parul si cred ca acesta reprezinta un atuu in viata unei femei, o arma a seductiei.
Parul meu niciodata nu a fost tuns mai mult de umeri, imi place sa il stiu lung, nu exagerat dar suficient cat sa imi ofere un "aer sexy".
Am fost vopsita un blond ce ducea spre aluna,satena cu irizatii roscate si in cele din urma bruneta. Dintre toate cel mai bine arat cand sunt bruneta. Imi place, parca si starea mea de spirit se schimba. Am mai multa incredere in mine si in atuu-rile mele, funny thing.

Beneficiez de un par cret~ondulat..cam nicicum:))Il intind la fiecare spalare si asta ar fi cam de 2 ori pe saptamana.Niciodata nu m-am plans de volum, ba din contra as fi vrut sa mai ofer si la cineva:)). Cu trecerea anilor am invatat cum sa il ingrijesc, cum sa il intind, cat sa il intind. Recent am fost intrebata cat costa o coafura la salon, sincer nu stiu! Nu umblu la saloane din simplu fapt ca nu imi place ceea ce gasesc acolo. Sunt atat de exigenta incat am impresia ca nimeni nu ma poate aranja mai bine ca mine. Desi recunosc uneori sunt stangace!

Azi, parul meu a aratat mai bine ca niciodata.  Cum asa?Simplu:

Cand am iesit din baie aveam de gand sa imi intind parul drept ,drept fara volum. Am mai stat ce am mai stat si m-am razgandit..vroiam bucle. Mi-a fost o lene incat am renuntat la idee. M-am gandit ca voi scapa mai ieftin cu ceva spuma, inainte se incretea imediat. Acum insa nu a mai fost acelasi efect. Optiunea finala a fost sa imi intind parul doar de la jumatatea parului spre varfuri in partea superioara a capului iar partea de jos sa ii dau un ondulei imediat.
Efectul? Un par cu volum(nu foarte mult) ondulat si intins(nu foarte exagerat). Este look-ul pe care tind sa il adopt mai mereu cand imi e lene sa petrec mult timp cu aranjatul parului.




Da, stiu pozele nu au cine stie ce calitate, sunt facute cu webcam-ul, insa eu si acuma sunt inebunita dupa volumul parului meu:D















Voi cum va rasfatati parul? Ce coafura va face sa va admirati parul constant?

13 comentarii:

SoSheSays spunea...

Da iti sta foarte bine asa! Ai parul foarte frumos!
Dar nu stiu de ce cand vreau sa iti dau un comentariu mi se deschide o fereastra ceva cu vot inregistrat si o pagina care imi pare suspecta. Ce este??

Beatrix spunea...

Mersi mult:D
PAgina respectiva este a unui motor de cautare/votare. Incerc sa scot chestia aia de ceva timp. Am sa remediez problema in cel mai scurt timp posibil:D

Camelcutza spunea...

chiar ca iti sta foart bine bruneta...mie mi-e frica de coafor,rareori am fost mutumita de o tunsoare,nu stiu de ce,dar pe mine voafezele nu ma asculta,zic ce vreua,la sfarst ma trezesc cu breton,desi nu l-am cerut.la fel si cu coafura...

Beatrix spunea...

Ai dreptate camy, cofezele parca deabia asteapta sa isi faca de cap cu parul tau. Eu am norocul ca ma tunde o prietena ce lucreaza la salon. Este singura care m-a tuns in asa fel incat sa imi placa coafura luni de zile, si sa ma avantajeze. Cand vroiam o tunsoare imi spunea parerea ei daca ma avantajeaza sau nu si imi explica cam ce ar vrea sa imi faca si daca sunt de acord. Nu face asta pentru ca suntem prietene ci pentru ca asa face ea cu toate clientele ei.

natty spunea...

iti sta foarte bine asa
si parul meu e cret/ondulat dar eu nu reusesc sa-l intind acasa doar la salon :(
acasa doar cu spuma il imblanzesc :)

natty spunea...

ps. am uitat sa iti spun ca te-am adaugat in blogroll

Beatrix spunea...

Multumesc Natty si bun venit pe blogul meu:P

Daca parul meu avea vreo forma cret/ondulat nu recurgeam la placa de intins deloc dar am un par care seamana mai mult cu o claie:))

Ladvi spunea...

"Niciodata nu m-am plans de volum, ba din contra as fi vrut sa mai ofer si la cineva:))" Vreau eu!Vreau eu! :))

Dupa cateva incercari si eu tot la brunet am ramas.Mi se pare ca este o culoare sexy si interesanta :)

Beatrix spunea...

^draga mea, daca as putea ti-as oferi volum:)).
Brunetele mi se par a fi misterioase, sexy, strong, suna prostesc dar parca atunci cand ma vopsesc bruneta ma simt increzatoare in fortele proprii, mai atragatoare.

lorenabr spunea...

Hey, ai un par superb. Ptr parul meu folosesc numai produse naturale. De exemplu dupa ce m am spalat pe cap cu un sampon folosesc arma mea secreta, ( care acum nu mai este ;)).
Int-un borcan cu otet adaug patrunjel tocat, 1 lemon stoarsa si frunze de salvia tocate si rozmarin cateva fruzulite. Trebuie sa lasi amestecul cam 1 saptamana sa stea. Poti si mai mult cum vrei. Ai sa vezi cat de superb si lucios o sa ai parul.
Sper sa te ajunte sa iti intreti podoaba capilara cat mai superba si sanatoasa.
:)

Beatrix spunea...

Multumesc mult pentru reteta:D,voi incerca ce mi-ai recomandat si daca ma gandesc bine am sa postez reteta ta pe blog sa afle si alte fete:D.

Daniella0511 spunea...

Buna ziua, ma numesc Daniella Macleod, sunt din Phoenix, SUA. Am citit un post-comentariu on-line al unui jurnalist din Los Angeles, dezvăluind cum a suferit permanent o erecție slabă și ejacularea rapidă la 2 luni după ce soția sa la părăsit și a spus că Dr. JOSEPH UGO îi face pe fosta soție să se întoarcă după doi ani de separare . Am contactat același doctor Dr. JOSEPH UGO din cauza provocărilor mele în viață, am aceste intenții intense că lucrurile vor funcționa pentru mine, am crezut în mărturii sunt dovada vieții reale. Mi-am dat seama că ar fi bine să împărtășim aici, pentru că știu că îi va inspira și pe alții.
Am fost atât de norocos să văd SPELLSUL MAGIC NEGRU
Nu sunt sigur că aș fi putut face asta fără el. Aș fi renunțat și am crezut că pentru că soțul meu vede altcineva și a spus că am terminat. După ce Dr. JOSEPH UGO a adus o vrajă Magic Love, soțul meu ma sunat la telefon și se întoarce acasă. Vă mulțumesc foarte mult pentru că aduși înapoi soțul meu acasă după 3 ani de separare. Suntem îndatorați pentru totdeauna. astăzi mărturisesc cu bucurie și fericire lumii
* Dragoste vrăji Win-Back Ex iubitor
* Magie de succes și promovare
* farmecul norocos - BUSINESS STAR
* secții - HOOK DE PROTECȚIE
* Rezoluția blestemului
  Soluție problemă de divorț?
  soluție la boală și boli ale corpului
  ambiție politică?
* curățire spirituală
* magia fertilității - FRUCTE DE FEMEI
* declare magie, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
CONTACT -Email: doctorjosephugo@gmail.com
WhatsApp: +34631686040 sau vizitați site-ul Web
https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

Anonim spunea...

Numele meu este Safa El Sadat. Este o zi foarte fericită a vieții mele datorită ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr. JOSEPH UGO pentru a mă ajuta să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui de dragoste și magie. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr înșelătoare și căutând un divorț, dar când am dat peste emailul dr. JOSEPH UGO pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să își primească spatele și să ajute să stabilească relația și să facă oamenii fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și apoi i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet în bine. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare petrecere. Voi continua să depun mărturie pe Internet pentru că Dr. JOSEPH UGO este un adevărat spioncaster. NEVOIE DE AJUTOR? CONTACT DOCTOR JOSEPH ACUM prin e-mail: doctorjosephugo@gmail.com
WhatsApp: +34631686040 sau vizitați site-ul Web
https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta. Și este de asemenea perfectă în relația voastră. 1 vraja dragostei 2 CÂȘTIGURA EXTERNĂ 3 FRUCTE ALE FEMEI 4 PROMOVARE DEPELUTĂ 5 vraja de protecție 6 vraja de afaceri 7 DREPTUL BUN AL OPȚIUNII LOTERII ȘI DEPARTAMENTUL DE CAZ.

Related Posts with Thumbnails