-->

26.10.2009

Moment intim


DJ Rynno & Sylvia - Chilling my soul
Asculta mai multe audio Muzica

In seara aceasta am iesit in oras fiind o vreme atat de frumoasa si perfecta pentru o plimbare romantica. Am fost la un restaurant unde lumea nu a mai contat, eram doar noi 2 in plin rasfat. Probleme cotidiene ne prind si uneori ne distanteaza-fara sa vrem devenim straini. Cu cat timpul trece invatam cum sa ne descurcam in astfel de situatii, e greu sa iti dai seama cum functioneaza chestia asta numita relatie. Cel putin ne dam seama la timp unde gresim si putem repara. Sunt  momente in care nu mai recunosc persoana iubita, adica ma copleseste cu atentie simt cum are nevoie de mine si atentia mea.

Sunt rafatata la maxim cu iubire, afectiune iar eu..ma simt in siguranta. El este refugiul meu in zile fara soare si este soarele meu in zile ploioase. Crestem impreuna, trecem prin aceleasi schimbari si de aceea ne este mai usor sa ne intelegem starile. Stiti ce bine este sa ai langa tine o persoana cu care sa poti vorbi orice? Baiatul meu devine barbat iar eu..devin femeie in bratele lui. Ne completam perfect el este stabil cand eu zbor, el este realitatea cand eu visez si viceversa.

Melodia aceasta imi aduce atatea amintirii cu zambete si lacrimi, in seara aceasta eu plutesc departe de realitatea scarboasa si ce este si mai minunat ca el zboara cu mine! Niciodata nu sunt singura.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails