-->

23.11.2009

Bani pe post

Atunci cand nevoia te impinge cauti sa gasesti alternative care iti pot aduce un venit, te simti fericit cand ai un blog si realizezi ca exista oportunitati de a castiga ceva banuti. Aici intervine BaniPePost care te rasplateste pentru articolele pe care le postezi. Bineinteles ca acele articole sunt definite de catre niste advertiseri care doresc in mod logic sa faca reclama serviciilor sale. Personal sunt o persoana sceptica atunci cand vine vorba de ceva care nu pare sa fie vorbit de cineva. Am gasit mai multe opinii in ceea ce priveste conditia celor de la BPP de a scrie un post pozitiv despre ei, multi din blogosfera au inceput sa strige sus si tare ca nu e corect. Mergand pe linia logicii, este nevoie de transpunerea unui articol pozitiv. De ce?Un advertiser cand comanda un articol, vrea sa fii original, si POZITIVIST in ceea ce priveste serviciile sale. Deci cei de la BPP nu vor decat sa vada daca tu intradevar indeplinesti conditiile pe care un advertiser le cauta de la un blogger.

Multi cititori se vor intreba, daca un blogger se inscrie in acest program si vine cu o recomandare de unde stiu ei ca el nu minte si de fapt e platit? Cititorule, nu ai de unde sa stii dar fiecare isi rezerva dreptul de a accepta oferta primita sau nu. Eu personal nu as putea sa scriu despre ceva in care nu cred sau nu imi place, cu toate ca este vorba de bani.

Cu toate astea eu zic ca este o sansa ca blogurile micute sa castige ceva banuti de pe urma articolelor sale, nu pierdeti nimic daca incercati.





2 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

Da,am vazut si eu..insa m-am gandit ca banii nu vin asa usor in portofelul meu...si am renuntat.

tatiana spunea...

Am vazut cartea in magazin dar nu am cumparat-o, desi imi parea placuta. Noroc cu tine ca te-ai gandit sa ne aduci cateva detalii despre ea. Pe mine m-a curiozitat.

Related Posts with Thumbnails