-->

03.11.2009

Drojdie cu lapte


In aceasta seara am stat de vorba cu o fidela cititoare a blogului meu care mi-a povestit despre Zineryt si cat de eficace este. Desigur ca mi-a trezit interesul si am sa merg sa il achizitionez, este foarte bun pentru cosuri uscandu-le instant! Este produsul care nu sta la taclale cu cosurilefacebook smileys. Intre timp va voi oferi o alternativa si anume masca din drojdie.
Se ia o jumatate de cub de drojdie (cea pentru paificatie) si se amesteca cu cateva picaturi de lapte fiert. Rezultatul ar trebuie sa fie un amestec omogenizat si doar putin lichid. Se aplica pe tenul curat si eventual exfoliat si se lasa aproximativ 30 min. Benefic ar fi sa fie lasat peste noapte pentru mai bune rezultate.

Parerea mea:Am incercat aceasta masca atunci cand aveam 2-3 cosuri razlete astfel a 2 zi m-am trezit cu ele uscate/nu definitiv dar considerabil de mult. Eu am lasat masca peste noapte insa va recomand sa procedati la fel numai daca suportati mirosul de drojdie. Cele care locuiti cu iubitul/sotul nu stiu cat va agrea dragutul vostru partener mirosul de pe fata voastra in timpul noptii. Iubi si cu mine nu stam impreuna si de aceea imi permit luxul acesta puturosblu ray covers. Imi amintesc iarna trecuta cand m-am dat cu Herbalism de la Lush si eram cu iubitul in casa, saracul cand m-a vazut m-a intrebat "Ce ai patit?Sper ca nu ramai asa peste noapte".


sursa foto: Mabelle


9 comentarii:

MadameCacharel spunea...

Foarte interesant. Voi încerca.

MadameCacharel spunea...

Îmi place foarte mult blogul tău.
E plin de lucruri utile.

Beatrix spunea...

Multumesc:D incerc si eu ce pot!

Anonim spunea...

da, am folosit si eu Zineryt..de fapt, daca ma gandesc bine, a fost ultimul tratament antiacneic adevarat pe care l-am folosit. mi-a facut foarte bine si de atunci acneea mea a dat atat de mult inapoi incat de vreo 2 ani folosesc doar lotiuni tonice si creme hidratante.

Monica

lorenabr spunea...

Suna interesant, am sa incerc! Merci.:)

Beatrix spunea...

@Monica, azi am cumparat si eu Zynerit si am sa testec cat de bun este:D
Esti deja a 2 persoana care spune ca este eficient acest produs, de aceea am mari asteptari de la el.

Ella Gheorghiu spunea...

Sunt curioasa cu acest Zineryt!Astept parerea ta dupa ce-l folosesti si poate atunci mi-l voi cumpara si eu...eu locuiesc cu iubitul meu si s-a obisnuit sa ma vada in culori diferite.O sa incerc masca...insa nu pt. intreaga noapte caci nu cred ca as suporta atat de mult timp...

Ladvi spunea...

Si eu am folosit Zineryt si e singurul produs pt cosuri care a fost util pe termen scurt dar si pe termen lung.Singurul lucru care nu-mi placea era mirosul sau daca din greseala atingeam pe langa buze era amar rau :)

Imi pare bine ca ai publicat masca cu drojdie.Citisem in una din postarile anterioare ca ai folosit-o si chiar vroiam sa te intreb care e "reteta".E buna pentru toate tipurile de ten?

Beatrix spunea...

LAdvi, nu stiu daca este sau nu buna pentru toate tipurile de ten .Eu am pus masca respectiva doar pe cosurile rebele. Ma voi interesa daca este buna ptr toate tipurile de ten si am sa pun un update:)

Related Posts with Thumbnails