-->

06.01.2010

Spuma Intesa Styling


De cand am inceput tratamentul homemade (amestec din tinctura de urzica-rozmarin si ardei iute) pentru stimularea cresterii parului si contra caderii parului am decis sa nu mai apelez la placa de intins. Am un par rebel, nu este nici cret dar nici ondulat ceea ce nu e tocmai placut. Prin clasa XII aveam o spuma minune care imi oferea niste carlionti de invidiat, timpul a trecut si eu am uitat ce anume am folosit si atunci am inceput sa merg la vanatoare de produse gen spume de par. Am incercat tot ce era posibil pana cand la inceputul lunii decembrie am vazut in Auchan spuma de par de la Intesa, mi-am amintit ca o foloseam cu regularitate dar nu eram sigura daca ea era spuma "minune".

A urmat spalatul pe cap si apoi aplicarea spumei pe parul umed, mi-am aplecat capul in jos si am aplicat spuma de jos in sus. Uscatorul l-am pus la 10 cm departare de par pe cea mai mica treapta, singurul lucru care imi trecea prin cap a fost faptul ca s-ar putea sa nu obtin ce doresc. Mare mi-a fost mirarea cand m-am uitat in oglinda si mi-a lacut ce aveam adica carliontii mei, volum si luciu. Spuma Intesa este una dintre acelea care iti intareste parul avand "firm hold". Pentru ca parul meu sa nu aiba aspect intarit aplicarea spumei o fac seara inainte sa dorm si dimineata gasesc un par care se misca liber, moale si cu luciu. Aspectul unui par cret la mine se patreaza timp de maxim 4-5 zile insa mereu la fel matasos si cu luciu.
Sincer nu mai imi amintesc pretul dar cu siguranta se invarte in jurul sumei de 10 ron iar pentru 300 ml eu spun ca se merita.

Sunt de parere ca atunci cand urmezi un tratament in care se presupune ca doresti regenerarea parului, placa de intins nu mai are ce cauta in piesele tale de styling mult timp. Pentru mine solutia de a-mi aranja parul rapid dar cu efect este sa pun spuma apoi il usuc cu foehn-ul sau il las sa se usuce singur.



Old times



Now days



Singura diferenta este ca atunci eram machiata si acum nu :))

6 comentarii:

Sim spunea...

Parul tau are tendinta de ondulare? As incerca si eu sa ma fac la difuzor cu spuma

Anonim spunea...

esti super frumi..pupici:X:X:X
si eu apelez la spuma atunci cand vreau sa-i ofer"vacanta"parului meu si libertatea de a fi natural;))super arata onduleurile..xoxo

Beatrix spunea...

@Sim, da parul meu are tendinta de ondulare si daca as fi avut difuzor cu siguranta m-as fi facut. Pe youtube Dulcecandy87 parca avea un video in care arata cum isi face ea parul cret cu ajutorul difuzorului..eu zic sa incerci nu pierzi nimic:))


@Raluca multumesc ptr compliment si tu esti o draguta:D. Intr-un final trebuie sa ii oferim parului un timp de relax daca tot vrem un par sanatos cat de cat

Butterfly spunea...

Si eu am folosit spuma asta atunci cand aveam parul permanent si am fost foarte multumita de ea, pacat ca nu se gaseste si in Moscova, eu acum folosesc Taft si nu e asa grozava, am incercat si eu tutorialul de la Dulcecandy87 si functioneaza, dar si parul meu are tendinte de ondulare, asa ca nu stiu pe un par drept daca are vreun efect.In prima poza semeni cu Claudia de la fosta trupa Sexy
xoxo

Silvia spunea...

eşti f frumu şi îmi place cum îţi stau cârlionţii, deşi nu sunt un huge fan al părului creţ :)
iar spuma chiar e o minune având în vedere preţul :)

natty spunea...

iti sta mai bine cu parul cret - sa ti-l faci tot asa
desi stiu cum e ca si al meu tot asa e si tot timpul imi doresc sa fie drept/intins :)

Related Posts with Thumbnails