-->

07.04.2010

New Stay Matte Foundation Review




De curand am fost in cautare de un nou fond de ten care sa inlocuiasca pe cel de la Burjois si cel de la Max Factor. Nu vroiam acoperire full deoarece nu mai am nevoie, doream doar putina acoperire in special in obraji si pe langa nas unde majoritatea timpului pielea este rosie. Cu un buget destul de limitat am mers cu gandul sa cumpar  favoritul meu nr 3 Maybelline Dream Liquid Mousse care dupa mine este un fond de ten destul de bunicel insa nenoricirea a facut sa imi trazneasca ideea de a cumpara Stay Matte de la Rimmel. Nu am gasit varianta clasica ci pe cea New, imbunatatit cu musetel, castravete si bumbac (?!?).Stiu ca in aceasta perioada sunt mai palida si culoarea mea este undeva intre primele 2 nuante (mai deshise).Este atat de dificil sa alegi o culoare cand lumina din magazin e atat de sumbra, am fost nemachiata special pentru a testa ce culoare este mai buna pentru mine. Am luat nr 103 True Ivory...da exact, very true. Mentionez ca am testat de asemenea culoarea pe gat sa vad daca se potriveste sau nuu. 


Bun, ajung acasa, aplic fondul de ten si dintr-o data vad ca se transforma in ceva urat de tot. Culoarea nu e ceea ce ma asteptam sa fie, se usuca extrem de repede si nu se intinde cu orice l-as aplica (pensula, buffer brush, degete, burete).
Prin urmare cred ca aceasta varianta noua este una de toata jena, cum sa testez durabilitatea de 12 h fara sebum asa cum Rimmel pretinde cand pur si simplu nu pot intinde fondul de ten pe fata. As fi putut crede ca tenul meu este de vina insa in acest moment chiar pot spune ca am un ten fara vreo problema majora, orice fond de ten incercat in ultimele 3 luni au aderat foarte bine la tenul meu, nu am avut probleme.


Nu as mai cumpara acest produs nici sa stiu ca e ultimul fond de ten de pe planeta.

Rating:
1 din 5.


6 comentarii:

Oana spunea...

Bine ai revenit! Te asteapta un premiu la mine pe blog. Pupici

adizzy spunea...

bine de stiut...nu'l incerc

Iulia spunea...

Eu l-am incercat direct pe ten. Nu mai stiu nici nuanta ideea e ca eu am facut alergie la un fdt de la Rimmel si eram chiar curioasa mai ales cand am vazut ca e nou :D. Si in niciun minut m-am inrosit si am simtit mancarimi in zona :)). Deci si la asta sunt alergica ... E ceva ciudat cu fdt de la Rimmel cel putin asa le percepe tenul meu sensibil :|

Silvia spunea...

si suna atat de interesant... musetel, castravete si bumbac...

SoSheSays spunea...

Nu prea ma avant la fonduri de ten rimmel pentru ca nu am asteptari bune. Rimmmel sunt buni numai la mascara.

Anonim spunea...

Azi mi-am luat unul si mi se pare destul de bun.Tinand cont de caliate pret.E destul de rezistent si chiar daca transpir si ma sterg pe fata tot mai ramane nu se ia de tot.Am tenul uscat dar ma dau cu o crema inainte si se intinde destul de bine :)

Related Posts with Thumbnails