-->

30.07.2010

Castigatoarea Giveaway !

Din cate observ am lungit-o cam 1 luna de zile cu anuntarea castigatoareii desi nu asta imi era intentia. Initial am vrut sa premiez cea mai frumoasa amintire insa am ajuns la concluzia ca nu pot judeca amintirea cuiva. Fiecare amintire este unica si speciala fiecaruia prin urmare am ales random.org sa decida la cine va ajunge paleta 88 shimmery. Am decis de asemenea sa ofer si un al doilea premiu, o perehe de cercei la alegere de pe site-ul meu de handmade. Ordinea in care am numarat a fost de la primul comentariu pana la ultimul  (15 iunie - 30 iunie).


Castigatoarele sunt:
 Paleta 88 shimmery --> ANCA




Cercei hadmade la alegere ---> ARRIANALOVEMAKEUP


Felicitari castigatoarelor!

As fi vrut sa ofer la fiecare cate ceva insa momentan doar atat am putut oferi. M-am uitat putin in colectia mea de cosmetice si ar fi unele chestii pe care le voi pune spre giveaway. So stay tunned!


PS: Voi trimite personal mail catre castigatoare pentru a evita eventule confuzii.





1 comentarii:

Anonim spunea...

First off, there's nothing in the Bible or Jewish Torah, aka," The fleshlight Books Of Moses," that is political movements to change the narrative of this beleaguered nation.

Related Posts with Thumbnails