-->

25.07.2010

Long time no see

Nici nu am realizat ca au trecut mai bine de 2 saptamani si nu am scris pe blog. Am fost atat de absorbita de noul job si cand ajungeam acasa eram vlaguita, vroiam doar sa ma pun sa citesc ceva sau sa stau pur si simplu sa ma benoclez la monitor. Prima saptamana de training a fost extrem de obositoare in sensul ca nu faceam mai nimic, stateam si citeam, ma documentam. Am realizat ca uneori este extrem de obositor sa stai si sa nu faci nimic. A doua saptamana am inceput deja sa preiau comenzi, am facut 3 inchirieri, pur si simplu am avut activitate cat sa nu stau prea mult ca sa am timp sa ma plictisesc si pe bune ca am fost mai fresh dupa programul de lucru. Nu stiu daca am spus unde m-am angajat, numele firmei sincer nu cred ca este importanta pot spune ca domeniul de activitate in care lucrez in acest moment este cel de Rent a Car. Raspund la apeluri, efectuez inchirieri si alte task-uri de secretariat. Probabil va ganditi "Ai plecat de la preluat de apeluri si tot acolo ai ajuns", sincer este atat de diferit. In primul rand clientii sunt diferiti, al doilea rand nu am o cascuta nenorocita pe ureche si nu raspund la fiecare 2 minute ca un robot. Am primit laptop, telefon tot ce aveam nevoie ca sa ma pot desfasura in voie. Cat am lucrat 2 ani la Bosch niciodata nu am auzit din partea unui superior "te rog", "multumesc", " sa ai o zi minunata". Nu am vazut niciodata in acea bucatarie cu 2 frigidere vreun fruct din partea companiei sau ceva de mancare (decat cand erau petreceri gen Christmass Party si ramanea mancare). Nimeni nu te impulsiona, toti vroiau sa aiba totul de la tine fara sa iti ofere o farama de speranta. Actualii colegi sunt draguti, ma intreaba mai tot timpul daca am nevoie de ajutor. Aud des acele cuvinte care dovedesc faptul ca au cei 7 ani de acasa. Saptamana trecuta am vazut pe masa cateva fructe si nu am luat pentru ca nu erau ale mele. Am stat cu pofta in gat pana mi-am facut curaj sa intreb ale cui sunt ca sa stiu la cine sa ma duc sa cer, raspunsul primit a fost "sunt ale firmei poti manca linistita". Nu gasesc cuvinte de laude care sa descrie ceea e simt si cum e acolo. II spuneam prietenului  meu ca atunci cand intru pe poarta e ca si cum as intra intr-o cu totul alta lume, in alta tara! Sunt momentan in perioada de proba insa vreau sa fac si imposibilul ca sa raman acolo. Experimentez acea senzatie ca apartin acelui loc, e ca si cum te-ai indragosti de o persoana, ei bine eu sunt indragostita de job :)).

Cand lucram in Call Center deseori le spuneam colegelor cat de mult as vrea sa preiau apeluri de acasa, sa stau in pat si sa raspund la apeluri. Acum am aceasta sansa, desi programul meu este de la 8:30- 17 :30 preiau apeluri si de acasa insa apelurile nu curg la fiecare 2 minute incat sa imi fie lehamite sa raspund. E totul mai mult decat ok. Este perfect, pot fi eu, draguta si amabila, vesela asa cum eram tot timpul. Nu am stress si asta e cel mai important.

Acum ca sunt in week-end voi programa pe saptamana aceasta sa se publice singure articolele ca sa aveti ce citi :D .Nu va mai las de izbeliste. 

Ps: Luni 26.07.2010 voi anunta castigatoarea concursului, va fi aleasa prin random.org. So stay tunned. Inca odata ma scuzati ca va plictisesc cu detalii tehnice si personale :))



2 comentarii:

Anonim spunea...

eu mereu obosesc cand stau..in momentul in care lucrez,imi ocup timpul cu ceva,ma simt intr-adevar energizata..xoxocei!astept cu nerabdare urmatoarele postari;)

Mihaela spunea...

Welcome back! Asteptam articolele tale cu nerabdare :). Vezi ca ti-am lasat un comentariu pe pagina cu handmade...mai sunt disponibili cerceii aceia mov?
Presupun ca nu mai ai timp sa lucrezi alte modele, dar daca vei gasi timpul liber disponibil, te voi ajuta cu promovarea lor, ca arata prea fain!

Related Posts with Thumbnails