-->

27.10.2010

Funny times

Am facut ordine prin PC si am dat peste aceste poze, facute in vara aceasta la Festivalul de Opera si Opereta intr-un moment de plictis. Asteptam sa inceapa piesa iar eu mi-am amintit ca avem atat de putine poze impreuna, asa ca am inceput sesiunea foto. Ne-am gandit caar fi funny sa facem poze cu strambaturi si chiar a fost amuzant, mai ales acum dupa cateva luni. Mereu rad cand vad aceste poze Enjoy :))





and a bonus from the last summer



Nu va e ciuda uneori ca nu reusiti sa imortalizati un moment din viata de cuplu? Eu spre exemplu uit sa fac poze daca mergem undeva sau avem o zi excelenta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

sunteti atat de dulci!:)!!!!!!!!!!!!!!!sa va fie numai si numai de bineeeee..si la cat mai multa iubire,momente de neuitat si fericire impreuna..pupici

Unknown spunea...

si eu realizez ca de multe ori uit sa imortalizez momentele:X..sunt superbe fotografiile, naturale si spontane asa cum ar trebui sa fie si orice relatie normala:)

Ella Gheorghiu spunea...

Mai vrem!Mai vrem!!!:))

Related Posts with Thumbnails