-->

03.08.2011

Kim Kardashian da in judecata Old Navy

Fiecare dintre noi ne dorim,incercam si credem ca suntem unice ca si aspect, personalitate si gandire dar ce te faci atunci cand realizezi ca nu esti unica? Te mandresti ca mai exista cineva ca si tine sau te pui sa dai oamenii in judecata pentru simplu fapt ca la nivel de aspect va asemanati? Kim Kardashian din dorinta sa de a nu exista nici o "replica" a persoanei sale minunate va da in judecata brandul Old Navy deaorece au indraznit sa utilizeze in campaniile sale un model care aparent seamana cu Kim.

Melissa Molinaro
Kim Kardashian




















Kim afirma,conform ABC News , ca utilizarea campaniilor publicitare in care apare cineva asemanator ei reprezinta incalcarea intimitatii sale.

1 comentarii:

Butterfly spunea...

Sa stii ca eu am vazut pe strada fete care au trasaturi asemanatoare cu ale mele si i le-am aratat sotului meu si mi-a zis ca mi se pare mie, poate depinde si de perceptia pe care o am eu despre mine si cum ma vad altii....In cazul lui Kim, cred ca ar avea dreptate daca cei de la firma respectiva au incercat sa ii creeze tipei respective un look astfel incat lumea sa creada ca este Kim, asa daca a fost o coincidenta nevinovata nu vad rostul...

Related Posts with Thumbnails