-->

03.02.2009

News from 2009


Azi am fugit dupa idei..nu le mai gaseam si imi era asa de ciuda ca am devenit atat de proasta incat sa fug dupa idei...ma enerveaza atata jogging..ma enerveaza probleme de sanatate,nu ma pot concentra asa cum as vrea...
Am deschis tab-ul blogului decisa sa scriu..mult..sa imi vars starile...nu am fost deloc surprinsa cand am realizat ca fac acelasi jogging dupa idei...se pare ca ele vor ca eu sa slabesc..fizic si mintal!!
Zilele astea am avut o puternica senzatie ca sunt superficiala,banala...urasc sa fiu banala...adica damn...de ce ma gandesc numai la machiaje all the day...si de unde sa le cumpar..si unde sunt mai profitabile..eu cred ca din lipsa de ocupatie.
Macar "Blonda de la Drept" pe langa ca era toata in roz..avea si creier...cred.... insa eu chiar nu stiu de ce sunt atat de stupida. imi e dor de crizele mele de "feminista" rebela..nici nu stiu daca eram feminista dar clar eram foarte independenta,gen me-myself and I. Stiam care este drumul pe care trebuie sa il urmez,si chiar nu ma interesa ca va trebui sa sacrific ceva pentru a ajunge acolo unde vroiam..undeva sus...am cazut atat de puternic pe pamant,dezamagirea a facut ca tot ce reprezentam atunci sa fie pus sub semnul intrebarii.
Desi cica am trecut de faza in care o numeam eu "criza de personalitate" inca mai simt ramasitele..inca ma mai intreb cine sunt si ce vreau in acest moment!!
Trecutul unui om poate fi atat de influentabil,este atat de usor sa te refugiezi intr-un trecut frumos...si este atat de greu sa treci peste un trecut dureros..de ce un om refuza in astfel de momente sa traiasca in prezent si viseaza prea mult la viitor? de ce uita de cei din jurul lui,ii inlatura pe motiv ca vrea sa fie singur?de ce ne comportam ca niste renegati cand cineva vrea sa ne ajute?de ce credem ca nimeni nu ne intelege?
Fuck that shit... un om in asemena moment e atat de absorbit de "suferinta" lui incat nu vede ca si pe altii ii afecteaza starea lui,,, prefera sa primeasca mila cuiva..devine "tzantzos" cand cineva il critica...Dar poate sunt niste intrebari fara raspuns...intrebari retorice...vreau sa imi traiesc viata..azi..in prezent..pentru ca timpul este relativ,nu vreau sa plec( why the heck ma tot gandesc la moarte!!!) cu regretul(ei bine,nu am sa constientizez in acel moment..sau depinde) ca am trait prea mult in trecut si mereu in viitor dar niciodata in prezent.Nu vreau sa am vreodata regretul ca am fost o sotie,prietena,mama,fiica care nu si-a dus pana la capat "jobul" ca nu am fost exemplara pentru persoanele din jurul meu...nu vreau sa regret vreodata ca nu am fost un model pozitiv pentru copii mei..in special pentru ei.
Si in sfarsit anul 2009,am petrecut sfarsitul de an 2008 langa persoana cea mai importanta din viata mea si a fost suficient. La intoarcere m-am intors in acelasi loc aglomerat,cenusiu numit Timisoara...odata numit orasul Luminilor....bulshitt...e tare zgomotoasa,infernal de zgomotoasa si uneori neprimitoare. M-am intors la acelasi job plictisitor, spunand de 80 ori acelasi lucruri,vorbind cu oameni care vor acelasi lucru(macar de ar fi inventivi si ar dori si alt gen de informatii) un plictis de auzi musca bazaind...dar asta numai in creierul tau..pentru ca in Help Line bazaie peste 50 de suflete zilnic...si groaznic e cand clientii sunt in asteptare,ei se enerveaza din cauza melodiei plicticoase...si noi ne enervam cand auzim teorii stupide, reclamatii nefondate sustinute de "donshoara Stropinela,Cerasela sau John Popescu".Mda..nu seamana cu jobul de jurnalist...chiar deloc..de fapt nici nu e un job de jurnalist...si ma apuca furia cand vad ca minti luminate...viitori jurnalisti ai tarii stau infundati pe un scaun cu rotile(comod uneori,,,dar dupa 9 ore il poti numi scaun de amortit oasele) in fata unui calculator(daca ai ocazia prinzi unul c monitor "shmen" dar daca nu iti belesti ochii in fata unui monitor 4x4)lucrand cu un sistem si el...de toata jena ca pe urma vorbind cu oameni nemultumiti in mare parte sau destul de inteligenti incat sa nu stie ca in telefonia mobila "h" inseamna ore!!!!!
Anyway...in rest viata dupa usa Help Line-ului devine chiar interesanta,linistita...promitatoare. Aparent am putut sa castig cursa cu ideile..am iesit pe primul loc,le-am prins de par si am avansat. Ar mai fi de spus dar e suficient pentru azi...tomorow is another day:))

"Nu dispetuiesti ce nu poti avea"-->Gustave Flaubert,Corespondenta

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails