-->

10.02.2009

Si timpul trece

Aseara..as fi vrut sa opresc timpul in loc sa il derulez in trecut...vroiam sa mai traiesc inca odata in trecut,as fi vrut sa spun lucruri pe care nu am indraznit sa le rostesc sa implinesc fapte ce nu aveam puterea sa le implinesc.
Aseara..mi-am amintit de noi, timpul a trecut si deabia acum realizez ca suntem impreuna..deabia acum realizez ca esti cu mine,langa mine,pentru mine ... vreau sa avem ceva,vreau..dar imi e teama de esec...imi e teama ca ma voi schimba,ca ne vom schimba si nimic nu va mai fi ca acuma...imi e teama de esec incat uneori vad viitorul fara tine(nu vreau asta!!). Nu stiu sa ma lupt cu rutina,nu vreau rutina..crezi ca nu vom avea musafir precum rutina in casa noastra? Ce frumos suna.."casa noastra"!
Aseara.. as fi vrut sa derulez timpul inainte si inapoi...sa ii spun persoanei speciale din viata mea ca o ador..si ca imi lipseste tot ce reprezenta pentru mine..sa ii spun ca era stalpul meu de echilibru si ca tot ce am facut pana acum a fost pentru ca ea sa fie mandra de mine..sa ma priveasca si sa fie alaturi de mine chiar daca niciodata fizic nu va mai fi.
Si timpul trece peste mine... peste noi...pierdem timpul aiurea-n spatiu pentru ca asta trebuie sa fie(oare?).
Si tot aseara as fi vrut... sa nu fi trecut prin toate cate am trecut..as fi vrut ca acea perioada sa fi fost doar un cosmar...as fi vrut sa nu fi fost inconjurata de atata cinism...superficialitate...cretinism...as fi vrut sa fii fost sincer cu mine,cu noi...eram o familie... eram si nu mai suntem.Sunt o straina in propria casa...singura chestie familiara imi e camera mea...cei 3 pereti (pentru ca pe al patrulea e fereastra si nu se pune la socoteala)patul meu confortabil si motanul meu lenes, in rest totul imi e strain..."orice s-ar zice, amintirile nu-ti populeaza singuratatea;dimpotriva , o amplifica"(G.Flaubert)
Si timpul trece fara ca eu sa pot avea prea mare influenta..anii se astern pe drumul tomnatic....

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails