-->

26.05.2009

Micro-Dermoabraziune

Am observat ca din ce in ce mai multi "guru" de pe Youtube incep sa faca reviews fara sa fi folosit acel produs doar pentru ca firma respectiva il/o sponsorizeaza.Mi se pare atat de urata faza, sa iti spui parerea despre un produs pe care l-ai folosit doar 1 singura data sau chiar deloc.

Nu are nici o legatura cu ceea ce vreau sa spun despre microdermoabraziune!



Ce inseamna microdermoabraziune?

Microdermabraziunea este o procedura minim invaziva care implica razuirea pielii cu cristale de oxid de aluminiu (corindon) pentru eliminarea stratului cornos al epidermului, care este alcatuit in principal din celule moarte. Tot prin acest procedeu se realizeaza concomitent si stimularea productiei de celule noi in stratul bazal, profund, al epidermei.

Puteam sa ii spunem un fel de exfoliere dar nu atat de blanda, de fapt nu atat de blanda daca este efectuat la un salon, unde, se folosesc produse de inalta calitate.

Cum deocamdata nu imi pot permite sa merg la un salon am decis sa cumpar un kt de Microdermoabraziune de la Oriflame. Nu a avut increderea totala ca va functiona, adica va face ceva pentru tenul meu.
Deci de aproximativ 2 saptamani am folosit kit-ul cumparat de la Oriflame "Microdermoabraziune".. in pachet am gasit 2 tuburi fiind considerate 2 etape.

Etapa 1: Exfolierea cu oxid de aluminiu cristale, care indeparteaza celulele moarte de la suprafata pielii. Textura este una cremoasa dar totusi dura datorita acelor cristale. Apoi se maseaza cu aceasta "crema" toata fata in mod gentil, nu mai mult de 10 secunde pe fiecare parte a feţei(frunte,nas obraji, bărbie).
Dupa ce m-am spălat pe pielea mea era asa de fină şi nu am simţit deloc senzaţia că mă strânge faţa.
Exfoliantul se foloseşte seara de aprox 2 ori/săptămână,timp de 1 lună.

*Faza intermediară: Am aplicat o mască homemade din ciocolată topită şi ulei de măsline pentru aproximativ 15 minute. Masca tot ce a făcut a fost să hidrateze tenul şi să îi confere fermitate.
Etapa 2 : Ultimul pas fiind aplicarea ser-ului ce conţine un complex bio-exfoliant, care zi după zi prelungeşte acţiunea primului pas,deasemenea având rol si de hidratare.Serul se foloseşte în fiecare seară pe post de cremă de noapte. Nu recomand să folosiţi serul şi in timpul zilei deaorece nu are control asupra sebumului.

In 2 saptămâni am observat schimbări majore,fruntea este foarte curata,obrajii la fel-petele lăsate de vechile coşuri au disparut treptat. În zona bărbiei încă mă mai chinui cu coşurile, este ultima parte a feţei care încă se tratează greu.
Cu toate astea nu pot să nu îmi ascund uimirea faptului ca acest kit chiar este bun de ceva. Mă gândeam că Oriflame nu este considerată o firmă cu produse skin care high-end şi cu toate astea
acest kit chiar face ceea ce scrie în prospectul din cutie.
Nu este nevoie sa aplici foarte mult produs şi aici mă refer atât la ser cât şi la exfoliant..cred că mă va ţine chiar mai mult de 1 lună.
Sunt foarte curioasă care vor fi rezultatele dupa încă 2 săptămâni..deabia atunci voi putea spune dacă întradevăr este bun acest kit sau nu.

! Notă !
----------------------------------

*Masca cu ciocolata este opţională
Nu este indicat pentru tenul sensibil din cauza durităţii exfoliantului.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails