-->

08.06.2009

Uleiuri esentiale!?!

Stres!!!...recent am deschis si eu o revista pe care se pare ca incep sa o citesc destul de des doar pentru articolele de beauty.
Rasfoiesc 10 pagini ca intr-un final sa ajung unde ma doare pe mine. Titlu "Uleuri esentiale cu efecte vindecatoare"...hmm..uhm...what?OK, incep sa citesc deoarece parea interesant siiiiii... ajung la uleiul esential de morcov care era descris in felul urmator : " ajuta la controlarea secretiilor glandelor sebacee si este indicat in tenurile grase [..]". Este bine pana aici, ma pun sa caut pe domnul google unde as putea sa gasesc acest elixir al combaterii sebumului. Partea buna este ca am gasit un loc in care se poate comanda online si este accesibil.

Totul este bine pana aici doar ca in urma cu aproximativ 1 saptamana citesc un alt articol din alta revista in care se lauda si se ridica in slavi uleiul de jojoba. Curioasa din fire in mod logic am cautat pe internet sa vad daca macar se gaseste acest ulei in Romania, bineinteles ca nu am gasit sau cel putin nu am stiut eu sa caut! Urmeaza sa colind plafarele,farmaciile..smd. in cautarea uleiului de jojoba.
Poate va intrebati care este de fapt nemultumirea mea...ei bine, nu inteleg de ce acesti "ziaristi" scriu despre aceste uleiuri fara ca macar sa spuna unde se pot gasi sau daca se pot gasi in Romania. Pur si simplu trantesc cateva cuvinte despre uleiuri esentiale si gata si-au facut job-ul, redactorul e multumit ca au primit un articol..pe locuri, fiti gata..publicati articolul !
Frustrant sa vad ca mi se spune cat de minunat este un produs pe care nici macar nu il pot folosi.< /span>

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails