-->

16.09.2009

~~Gel anticelulitic cu menta BIO Krauter~~


Acum ceva timp am scris de un gel anticelulitic comandat de pe site-ul Irinei Reisler care a costat 50 ron +taxe de transport 30 ron. Nu am facut tocmai  afacerea anului dar totusi am zis sa incerc. Pentru mine acel gel a fost o experienta frumoasa,celulita mea treptat incepea sa dispara si aspectul cojii de portocala nu mai este atat de prezenta.

Cu toate ca acea cutie are un gramaj de 500 gr nu eram dispusa sa il mai cumpar inca odata sau cel putin pentru o buna perioada de timp, dar imi trebuia ceva care sa mentina aspectul frumos al pielii si sa fie ieftin,eficient si sa spunem si bio daca se poate. Fiind reprezentant Life Care beneficiez de reducere la fiecare produs comandat.
                                                                         
Prin urmare am gasit  Gelul anticelulitic cu menta BIO Krauter* cu efect termic care actioneaza local ,reducand coaja de portocala si stimuland microcirculatia. Cu ce se deosebeste de Thermo Gel de la Irina Reisler? Pretul in primul rand si faptul ca este certificat BIO, nici o crema cu efect termic nu se va deosebi de cealalta. Pentru rezultate mai bune dupa ce ati masat pielea puteti sa va inveliti intr-o folie (nu de aluminiu !)astfel gelul va patrunde mai bine in piele si de ce nu ve-ti mai pierde ceva cm prin faptul ca transpirati. Eu am fost socata cand mi-am vazut pielea rosie ca racul..dar asta este efectul gelului termic. De atunci am preferat sa folosesc gelul doar seara inainte sa ma dorm.

Eu zic ca merita incercat, nu pierdeti nimic, pretul este unul destul de accesibil pentru un ambalaj de 250 ml! Voi ce creme anticelulitice ati mai folosit?

~~Nota~~
*Pret catalog:  40 ron
Pret reprezentant: 31 ron

Life Care este o afacere de tip MLM, asa ca puteti castiga de pe urma acestor produse, devenind consultanti. Astfel, puteti cumpara produsele mai ieftin si puteti sa castigati bani frumosi din vanzarea lor. Pentru inscrieri si comenzi ma puteti contacta pe: beea.lifecare@yahoo.com

3 comentarii:

Anonim spunea...

Interessant!

Anonim spunea...

si eu am devenit reprezentan life-care, mi-am comandat-o. dar nu stiu daca rezist, si mainile ma ard, nu doar coapsele.. sper sa fie atat de buna precumspuneti.

Krauter spunea...

Puteti cumpara acest produs si de pe site-ul www.ProduseLifeCare.eu

Related Posts with Thumbnails