-->

16.09.2009

~~Life Care~~



De foarte mult timp tot ma gandesc la un concept de magazin online dar de fiecare data cand incep sa lucrez la aspect si continut ma blochez, am atatea idei incat nu stiu pe care sa o concretizez.
In plus ma gandesc cu groaza ca iar va trebui sa promovez site-ul si asta imi provoaca o lene incredibila. Stateam noptile trecute si ma gandeam mai exact daca sa promovez pe acest blog produsele sau sa fac altul. Am ajuns la concluzia ca mai bine aici, in acest blog, unde imi face marea placere sa scriu. In limita posibilitatilor voi posta reviews despre produsele incercate de mine si pentru ca sa nu devina acest blog o dezordine totala va voi pune la dispozitie e-mailul meu( sus in dreapta,gasiti adresa). Deobicei raspund repede la mail-uri,depinde si cat de ocupata sunt in ziua respectiva. Lucrez acum la posibilitatea de a oferi mostre pentru fiecare :D. Am sa urmez si exemplul Adelei si voi avea concursuri la care puteti comenta si castiga produsul pus la "bataie" in acel moment.

Pana atunci lucrez la blogul meu non-beauty,am strans atatea ganduri in mine incat vreau sa le dau afara si de ce nu sa imi perfectionez sitlul de a scrie..ce naiba doar sunt viitor jurnalist:))

Sursa foto: Blog Lifestyle

2 comentarii:

tatiana spunea...

Multa bafta in proiectele pe care ti le-ai propus! Te pup!

Beatrix spunea...

Multumesc mult:D

Related Posts with Thumbnails