-->

29.10.2009

Alege-l pe cel mai usor!

Femeile cand sunt la cura de slabire se simt ispitite de DULCIURI. Nimic nu se compara cu o bucatica de prajitura insa trebuie sa ne gandim la silueta noastra. Nu sunt de fier si tocmai de aceea imi mai este pofta de ceva dulce, orice ar fi insa trebuie sa ma gandesc care ar fi alegerea cea mai potrivita in acest moment. Am facut anumite cercetari pe domnu "guugle" si am descoperit dulciuri ce pot fi savurate fara sa ma gandesc ca au o sumedenie de calorii si ar trebui sa inlocuiesc pranzul/cina.

In continuare va prezint dulciuri "rele" (cu calorii multe ) vs dulciuri "bune" (cu calorii putine). Pe fiecare poza am scris cate calorii au (la 100gr).



Crema de ciocolata        vs          Crema de zahar ars




     









Desi amandoua par usoare, crema de ciocolata este grasa si bogata in glucide. Ouale,untul si ciocolata contin multi acizi grasi saturati si zaharuri simple. In Schimb crema de zahar ars, are la baza lapte, fiind mai putin caloric.

Gogosi cu ciocolata                  vs                 Gogosi simple















Desi gogoasa este aceeasi, glazura face diferenta!! Zaharull pudra este bogat in glucide, insa cantitatea este neglijabila, pe cand glazura de ciocolata abunda in glucide si lipide. Insa, acest tip de gogoasa poate fi consumata doar 1 singura data pe saptamana si numai dupa o masa extrem de lejera sau in locul unei gustari.


  Profiterol                  vs                    Inghetata de fructe










Din pricina toping-ului de caramel si ciocolata, a galustelor din crema de vanilie, profiterolul este mult mai caloric si mai plin in grasimi, pe cand fructele nu au o mare valoare calorica si nici grasimi. (Inghetata rulzz!!)

   Gaufre                         vs                     Clatite cu dulceata













Clatitele au un aluat echilibrat, cu foarte putine grasimi sau deloc, pe cand aluatul graufrelor este imbibat cu grasimi saturate, fiind foarte calorice chiar si fara toping de ciocolata sau frisca (cand valoarea calorica creste cu zeci de kcal).

!!Atentie!! ciocolata in clatite creste cu mult nr caloriilor!!



 Chec cu fructe confiate             vs             Prajitura cu visine















Compozitia de baza este destul de asemenatoare, insa prajitura de visine are fucte proaspete sau din compot, cu putin zahar, pe cand checul contine fructe confiate pline de zahar. In plus compozitia checului cere mai multa grasime, unt, margarina sau ulei, ceea ce duce la cresterea acizilor grasi saturati.




Sper ca acest articol a fost de ajutor in alegerea prajiturilor cu putine calorii. Sunt de parere ca este suficient sa mancam 1 data pe saptamana ceva dulce. Este un rau necesar in organismul nostru. Nimeni nu are pretentia sa va ganditi non stop la calorii atunci cand decideti sa mancati ceva. Trebuie sa va creati o categorie de "asta pot manca" si " asta nu pot manca" si nu va mai ganditi la fiecare calorie pe care o consumati.

Mie pozele mi-au trezit apetitul pentru ceva dulce, but heck beau apa Innocent Smileys







Pozele nu imi apartin, le-am procurat la o simpla cautare pe google. Daca sunteti autorul uneia dintre aceste poze va rog sa ma anuntati pentru a schimba poza!

3 comentarii:

vioricaghe spunea...

mi-ai facut mare pofta de ceva dulce..noroc ca nu am nimic dulce prin casa.Pt. ca ciocolata este punctul meu slab,pt. mine singurul mod de a nu manca dulciuri seara este sa nu am nimic dulce in casa.Nu-mi cumpar nimic dulce...da,si eu cu apa imi inec amarul!

vioricaghe spunea...

ah..iti scriam commentul si prietenul meu ma anunta ca se duce pana la magazin sa ia ceva dulce si tot mai intreba daca nu vreau si eu..bine ca nu am cazut tentatiei..haha

Mika spunea...

Ce tare esti:)) bine macar ca isi mai ineaca si cineva amarul in apa..i'm not alone:)).

Am noroc ca prietenul meu deja stie ce manc si daca mergem sa cumparam ceva deja stie " cumparam cereale?"=)))

Related Posts with Thumbnails