-->

11.10.2009

Arta detaliilor

De multe ori atunci cand vine vorba de aplicarea machiajului apelam la pensule care mai de care. De firma sau nu pensulele intradevar ne ajuta sa obtinem un look asemanator profesionistilor dar totusi la ce credeti ca apeleaza marii artisti cand isi mai uita unul sau mai multe instrumente in aplicarea machiajului? Folosesc degetele, instrumentele nr 1, din vechi timpuri cand nu exista Coastal Scents, Crown brush, Sephora, Body shop,Mac si alte firme bine cunoscute.

Cum spuneam degetele ne sunt de folos in tot ce facem asa ca:

Aratatorul --> ajuta la finisarea machiajului. Inlocuieste cu succes blending brush

Mijlociul --> este ideal pentru aplicarea glosului pe buze sau a blush-ului cremos pe pometi.

Inelarul --> este foarte util pentru camuflarea unui cos cu un corector verde si apoi peste fond de ten. Eu personal am mai folosit inelarul si pentru aplicarea fardului. Unele farduri parca nici de-al naibii nu vor sa se prinda de pensula astfel incat sunt nevoita sa imi folosesc inelarul. De asemenea cu acesta mai aplic si baza de machiaj pentru ochi (click pentru review).

Degetul mic --> fiind de o dimensiune mine se preteaza foarte bine pentru aplicarea micro-paietelor pe buze, pleaope sau pometi.


Foarte important de retinut in ceea ce priveste utilizarea degetelor pe post de inlocuitoare a pensulelor, folositi un gel antibacterian, asigurati-va ca mainile voastre sunt curate si fara microbi. La fel cum si pensulele voastre trebuie sa fie.. clean and clear:))


Si acum un machiaj facut cu inelarul:D












 


PS: in poza pare ca si cum nu ar fi blenduit, credeti-ma ca este si nu se vede nici o linie dura.




15 comentarii:

Alina spunea...

uau! nu pot sa cred ca e facut cu inelarul, arata foarte bine!

Beatrix spunea...

Bun venit Alina:D

Acele culori mi-au dat batai de cap, nu se prind nici cum de pensula si intr-o zi m-am enervat si mi-am bagat degetele in farduri:))si a iesit ce e mai sus:D
In 3 minute ii gata!

Ella Gheorghiu spunea...

Culorile sunt superbe,iar genele tale wow!Ce culori sunt si de la ce firma?par metalice si tot caut..

Beatrix spunea...

Mersi:D Culorile sunt dintr-o paleta cumparata de pe net, in poza de pe site nu apar asa de vibrante dar in persoana sunt wow, intr-o zi am sa atasez o imagine cu paleta de culori.

De aici am cumparat paleta:
http://www.bf-beauty.com/en/product/item/731/product_detail.html

Ella Gheorghiu spunea...

Multumesc mult!nu am comandat de pe net decat carti..e ok aici?

Beatrix spunea...

dap, e ok. Preturile mi se par destul de ok si calitatea fardurilor la fel..aceptabile.
Transportul vine la timp, nu am avut farduri sparte..totul a fost ok

Ella Gheorghiu spunea...

Cand o sa am mai multe fonduri decat in momentul acesta,kiar o sa le comand!caci acum cam suiera vantul prin portofelul meu..

Ella Gheorghiu spunea...

M-am uitat acum pe site si au preturi super ok..vroiam sa te intreb dak fardurile sunt cremoase?caci par sidefate..da,sa ne pui poza cu paleta

Beatrix spunea...

^Doar cateva sunt cremoase, intradevar unele sunt sidefate altele mate.

La mine suiera vantul puternic:))buzunarul e gol..banii la pusculita.

Anonim spunea...

Pe langa faptul ca machiajul e foarte reusit, n-am cum sa nu remarc ca ai niste ochi superbi. Par atat de calzi...:D

Beatrix spunea...

Multumesc mult, se spune ca ochii pot spune multe despre un om. Prin ei se oglindeste sufletul nostru. De fapt cred ca singurul meu atuu imi sunt ochii:))vai de mine ce modesta mai sunt. Un machiaj (corect)oricand poate pune in evidenta frumusetea ochilor.

Alinadel spunea...

Machiajul e frumos, iar ochii sunt superbi!!!

Beatrix spunea...

Multumesc frumos:D!

Alinadel spunea...

Si sprancenele sunt foarte frumoase si ingrijite! :-)

Anonim spunea...

Buna ziua, ma numesc Daniella Macleod, sunt din Phoenix, SUA. Am citit un post-comentariu on-line al unui jurnalist din Los Angeles, dezvăluind cum a suferit permanent o erecție slabă și ejacularea rapidă la 2 luni după ce soția sa la părăsit și a spus că Dr. JOSEPH UGO îi face pe fosta soție să se întoarcă după doi ani de separare . Am contactat același doctor Dr. JOSEPH UGO din cauza provocărilor mele în viață, am aceste intenții intense că lucrurile vor funcționa pentru mine, am crezut în mărturii sunt dovada vieții reale. Mi-am dat seama că ar fi bine să împărtășim aici, pentru că știu că îi va inspira și pe alții.
Am fost atât de norocos să văd SPELLSUL MAGIC NEGRU
Nu sunt sigur că aș fi putut face asta fără el. Aș fi renunțat și am crezut că pentru că soțul meu vede altcineva și a spus că am terminat. După ce Dr. JOSEPH UGO a adus o vrajă Magic Love, soțul meu ma sunat la telefon și se întoarce acasă. Vă mulțumesc foarte mult pentru că aduși înapoi soțul meu acasă după 3 ani de separare. Suntem îndatorați pentru totdeauna. astăzi mărturisesc cu bucurie și fericire lumii
* Dragoste vrăji Win-Back Ex iubitor
* Magie de succes și promovare
* farmecul norocos - BUSINESS STAR
* secții - HOOK DE PROTECȚIE
* Rezoluția blestemului
  Soluție problemă de divorț?
  soluție la boală și boli ale corpului
  ambiție politică?
* curățire spirituală
* magia fertilității - FRUCTE DE FEMEI
* declare magie, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
CONTACT -Email: doctorjosephugo@gmail.com
WhatsApp: +34631686040 sau vizitați site-ul Web
https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

Related Posts with Thumbnails