-->

18.10.2009

Cand corpul preia controlul


Mereu am fost o lasa cand a fost vorba de o dieta. Aceleasi texte rasuflate "de maine nu mai manc", " de luni.." rezultatul a fost tot timpul la fel : RENUNTAREA.
Sunt miniona si  cu cateva (mai mult decat cateva) kg in plus, am inceput sa ma ingras dupa un nefericit eveniment, era sa imi pierd vedere cand aveam 16 ani. Mult timp mi-a fost rusine sau greu sa recunosc ca am glaucom( suna ca o boala teribila) dar cu timpul am inceput sa imi acept boala ca fiind parte din mine(asa si cum este), nu aveam de ce sa imi fie rusine-dar stiti cum sunt copii. Am ajuns la spital deoarece facusem un atac de glaucom (tensiunea intraoculata foarte mare) si timp de 3 zile nu am putut sa imi deschid ochii, am dormit intruna. Dat fiind faptul ca eram in perfuzii aveam nevoie si de vitamine- injectiile cu vitamine mi-au marit apetitul :(. Am reusit sa slabesc in urma cu 2 ani si timp de 1 an  m-am mentinut desi mancam tot felul de porcarii-again!

Sunt foarte pofticioasa si nu prea rezist tentatiei dar in urma cu 2 saptamani corpul meu a facut o revolutie-a zis gata de maine nu mai manci tampenii si de atunci incerc sa manc corect. Ce anume? Simplu, multe fructe (stiuu suna atat de greu, dar nu este cand te obisnuiesti) legume fierte/gratar, lactate si ceai verde-aproximativ 3-4 cani pe zi. A fost la fel ca si la fondul de ten, am zis de azi nu si asa a fost. Cum ma simt? Cu mult mai bine decat atunci cand mancam cartofi prajiti/hamburger sau mai stiu eu ce mancam. Nu mor de foame, manc cele 5 mese pe zi( 2 gustari formate din fructe si cele 3 mese importante).



Imi mai este pofta? Desigur dar incerc sa o infranez gandindu-ma la efortul deja depus. Daca simt ca nu mai pot manc putin. De exemplu ieri aveam pofta de pizza, am mers impreuna cu prietenul meu (sustinatorul meu in toate) si am luat o pizza mai simpla (lui ii place cu de toate, dar a facut asta pentru mine) si am mancam 3 felioare micute si el 7 felii mari:)).

Nu mai beau suc de jumatate de an. Ciudat dar adevarat, am inceput sa urasc gustul sucurilor carbogazoase. Nici din acelea naturale la cutie nu mai beau, daca vreau natural am un storcator electric de fructe pun ce vreau si stiu ca este 100% natural.

Paine? Da, neagra, este foarte buna-va recomand. Cat am slabit? Nu stiu, nu sunt prietena cantarului, ma cunosc si stiu ca daca m-as uita as fi obsedata ca de ce nu am slabit mai mult. Prefer sa vad rezultatele finale. Ma "cantaresc" incercand niste pantaloni in care incapeam cu usurinta acum 1 an.

Caut pe internet salate, iau din diverse diete "minune" retetele felurilor de mancare. Pe site-ul Irinei Reisler am vazut multe chestii interesante doar ca femeia asta imi este deja foarte antipatica dupa ce m-a amenintat cu judecata dintr-o tampenie. Va recomand sa cititi articolele sunt de ajutor dar NU discutati cu ea, riscati sa va enervati!

Sunt lenesa si nu prea fac exercitii dar totusi mai ma maimutaresc prin casa, stau intr-un bloc cu 8 etaje le urc de vreo 5 ori(depinde de chef). Merg pe jos (prietenul meu prefera mersul pe jos decat cu mijlocul in transport) vreo 3 h.

As dori sa va intreb daca v-ar interesa subiectul slabitului? Vreti sa mai vedeti articole legate de slabit? Aici nu ma refer la punerea unor diete "minune" ci la schimbarea stilului de viata cat mai corect posibil. Nu cred in dietele puse pe internet. Trebuie sa ne personalizam meniul dupa propriul stil nu dupa cum ne dicteaza altii. Avem multe posibilitati de a ne face un meniu cu pana la 1200 kcal fara sa murim de foame!! Sau mai rau sa recurgem la pastile. O porcarie (le-am incercat si stiu din propria experienta).

So, daca mai doriti sa vedeti ce debitez despre slabit lasati un comment, acept critici aprige dar constructive :D . Promit  ca ma voi documenta foarte bine daca doriti sa mai scriu despre eterna problema: SLABIREA.


Sursa foto: Organic coconut oil

5 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

Trebuie sa-ti spun ca de 2 saptamani am devenit addicted la blogul tau..as vrea sa scrii mai des,dar probabil ca timpul nu iti permite.Normal ca vreau sa ne mai scrii despre sbabit...ma bucur ca esti atat de ambitioasa si consumi fructe zilnic,dar eu nu reusesc.Trebuie sa iau masuri.In schimb mereum am avut aceeasi greutate cu mici oscilatii in functie de anotimp,vara mananc ft. putin si numai salate,insa odata cu trecerea la sezonul rece revin la ciocolata,pasiunea mea.Acum ciocolata in cantitati normale previne hipertensiunea si este sanatoasa mai ales cea amaruie,dar efectul advers este ca imi apar cosulete pe fata...si eu ma maimutaresc cam de 4 ori pe saptamana(o sa scriu si eu despre programul meu pe blog),insa tare mult imi doresc sa ajung la aerobica...Deci,DA,asteptam sa ne scrii in continuare despre dieta si cum sa ne mentinem silueta.Pe mine m-ar interesa cum sa obtinem abdomenul acela superb al fotomodelelor tonic..cum ziceam eu am 52kg la 1.70 insa nu am acel abdomen..of!

Beatrix spunea...

Multumesc pentru incurajare, crdeam ca poate fi un subiect plictisitor din moment ce internetul e ticsit de tot felul de informatii. Vreau sa adun informatii reale si sa ajute la ceva. Crede-ma ca as vrea si eu sa scriu mai des insa timpul este dusmanul meu. Mai mereu sunt contra cronomentru. Recent mi-am facut ordine in materialele de inspiratie si am subiecte o gramada. Voi cauta informatii care sa multumeasca pe toata lume:D

Ella Gheorghiu spunea...

VA URMA..

natty spunea...

si mie imi place subiectul mai ales ca am inceput si eu sa mai mananc ciocolata acum toamna - e asa urat afara si milka e asa de dulce:)
offtopic: nu mi-am gasit link-ul in blogroll-ul tau :)

Beatrix spunea...

Acuma cateva bucatele de milka nu face rau organismului, desi e de preferat ciocolata de casa.

In lista mea de bloguri era trecut un alt blog de-al tau. Poate am gresit eu, scuze:(
Te trec in lista:*

Related Posts with Thumbnails