-->

19.10.2009

Rasfat de week-end




Mi-am facut un fel de ritual, in week-end ma rasfat la maxim. Baie cu spuma 20 minute pe urma aplicarea cremei hidratante(mai ales acuma cand purtam pantaloni picioarele noastre trebuie sa fie foarte hidratate) masti facile, masaj facial. De aceasta data am spus ca voi renunta la masca cu ciocolata pe care ador sa o fac(mai ales ca imi lasa un ten luminos si catifelat) am spus ca voi incerca altceva: Masca cu lapte, argila si miere.


Mod de preparare:



Se amesteca argila cu laptele si mierea astfel incat compozitia rezultata sa fie de consistenta unei smantani
Odata preparata "hrana pentru ten", se curata fata cu un demachiant si se aplica compozitia.
Dupa 20-30 de minute, se clateste fata cu apa rece, se tamponeaza usor cu un prosop si, in functie de obiceiuri, se lasa sa respire sau se foloseste o crema usoara.





Efecte:

Aceasta masca are efect calmant (datorita argilei), nutritiv (laptele) si emolient (mierea). In vechime, mierea era folosita la tratarea infectiilor, deci are si efect antibacterian, de calmare a tenurilor iritate.
     Tineti minte insa, pentru ca mastile facute in casa sa dea rezultate bune, trebuie neaparat acompaniate de somn, apa si un regim alimentar echilibrat.   

Adevarul este ca aceasta masca este atat de revigorant si se afla pe locul 2 in topul preferintelor mele. Am aplicat aceasta compozitie cu degetele desi indicat ar fi fost cu o pensula. Who care's mi-am spalat mainile si am aplicat aceasta hrana care s-a dovedit a fi benefica pentru tenul meu.

Incercati si voi!


Sursa foto: Frumusete Femei
Sursa articol: Pret A Porter  







5 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

sa stii ca o sa incerc chiar in week-endul asta..si eu la fel fac..la mine dumunica e ziua de rasfat,incepe cu o masca exfolianta,apoi cu una cu argila toate de la AslaVital..si apoi o baie super lunga cu spuma..

Beatrix spunea...

La mine este ori duminica ori sambata, depinde de cat timp am. Prin coincidenta ieri am avut ziua de rasfat. Bineinteles ca inainte de aplicarea mastii mi-am exfoliat si eu tenul ca sa aiba un efect si mai mare:D

E fain sa fii femeie:))

Anonim spunea...

Eu ma rasfat oricand am timp, nu am o zi anume. Totusi masti homemade chiar nu-mi fac - nu-mi plac alimentele pe fata, le prefer doar in farfurie. Iubesc masca cu miere si lapte - produs cosmetic, bineinteles. Miroase atat de bine si lasa pielea foarte catifelata si hidratata (am tenul uscat, asa ca-ti dai seama ce fericire e pe el cand are parte de o astfel de hidratare).

Beatrix spunea...

Clarra bun venit pe blogul meu:D

Eu am zilele acestea pentru ca deobicei atunci am timp pentru astfel de rasfat. Imi place sa fiu singura acasa sa pot face ce vreau eu.

Anne spunea...

de n-ar fi lenea asa de mare, ce as mai incerca si eu :)

Related Posts with Thumbnails