-->

30.09.2010

Astor - Pro Manicure


Cand vine vorba de unghii incerc sa le ingrijesc cat mai mult posibil, de cele mai multe ori se spune ca manichiura reprezinta cartea noastra de vizita. Deobicei alternez intre culori pastelate pana la cele mai vribrante si asta depinde de starea mea de spirit. Pentru mine lacul ideal este acela care nu se decojeste dupa 1 zi, isi mentine luciul macar 3-4 zile, daca se poate sa trateze unghiile si poate cel mai important este sa se usuce repede. Eu deseori am proasta inspiratie sa imi fac unghiile inainte sa fac dus/sa dorm/ ma imbrac ca sa merg in oras. Toate acele conditii puse de mine sunt indeplinite doar de un singur brand si anume Astor. Intr-un post anterior am mentionat cat de benefic a fost tratamentul cu calciu de la Astor fapt pentru care m-am gandit ca nu ar strica sa mai laud un produs marca Astor. In revista Femeia luna aceasta o puteti procura impreuna cu un cadou. Eu am ales Astor - Pro Manicure nuanta 933 Perfect Rose, deoarece face parte din gama Natural Pastel nu va asteptati sa gasiti o nuanta vibranta ci mai degraba una pastelata. Poate fi folosita cu succes pentru manichiura french sau chiar si asa. Mie imi displac acele lacuri care dupa 2 straturi formeaza la baza cuticulei surplus de produs ceea ce nu este cazul si cu acest lac. 

In general nu (mai) cumpar reviste glossy decat daca au un cadou consistent si sincer as fi vrut sa gasesc revista Femeia si cu cadou o carte. 

Pe voi ce brand va impresionat in materie de lacuri?

1 comentarii:

Anonim spunea...

I have been browsing online more than three hours today, yet I never
found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will be much more useful than ever before.

Look into my web blog: seo india

Related Posts with Thumbnails