-->

29.09.2010

Sampon homemade FAIL


De aproximativ 2 saptamani aplic inainte de fiecare spalare un tratament naturist impotriva caderii parului. Pana acuma nici un rezultat spectaculos, motivul? Cum sa functioneze ceva naturist daca eu tot cu sampoane din comert ma spal? Normal ar fi sa folosesc, la fel, ceva naturist (pe cat posibil). Asadar m-am apucat sa aplic aceasta reteta insa din cauza faptului ca RDS m-a lasat fara internet 1 zi am amestecat ingredientele in functie de cum mi-am amintit eu detaliile. De ce am zis ca a fost fail? Am pus 3 plicuri de argila, 1 lingura mareee de otet de mere (de fapt ca sa inlocuiesc si mierea am luat otet de mere si miere) 1 lingura -la fel de mare- tinctura de ardei iute, rozmarin, urzica si 1 lungura ulei esential ti tree, 1 lingura ulei de ricin si putina apa. In principiu ar fi trebui sa rezulte un amestec extraordinar si eu dupa spalare sa ma mandresc cu un par spalat cu un sampon natural. In timp ce ma spalam pe cap mi-au patruns urmatoarele ganduri in creier si nu ma mai lasau:

" Nu face spuma, macar imi va curata parul?"
" Sa pun mai mult sau il fac mai lichid? "
" Hmm, se simte bine cand curat tot amestecul."
" De ce atunci cand ating parul am impresia ca nu m-am spalat bine si e atat de gras?"
" Oare mirosul asta se va duce din par?!?!?! "

De ce Fail? Parul meu avea un miros ingrozitor de otet de mere si era intradevar "uns" din cauza uleiului de ricin fapt ce mi-a demonstrat ca nu am urmat o reteta corecta. Pentru ca nu mai aveam chef sa pregatesc un nou amestec m-am spalat cu samponul Garnier Fructis. Ideea e ca ar fi trebuit sa functioneze amestecul doar ca desteapta de mine nu a pus cantitatile corecte. Nu ma las pana nu ajung la amestecul propice pentru parul meu astfel sa pot reveni cu un review frumos in care sa spun cat de minunat este sa te speli cu acest sampon homemade. Economisesti bani si parul nu mai este atacat de ingrediente precul binecunoscutul SLS (gasit in sampoane si nu numai).


1 comentarii:

Anonim spunea...

Pai cum era sa functioneze, daca nu are nici un agent de spumare? E un amestec de uleiuri cu otet si alcool...

Uite aici niste discutii interesante despre samponul de casa, poate te ajuta: http://www.super-parinti.com/cosmeticeigienadetergenti-f40/ampon-fcut-in-cas-t546.htm

Related Posts with Thumbnails