-->

15.10.2010

Promotii curente

Pfuu ce a trecut timpul, facultatea inceput de 2 saptamani si ador materiile din anul acesta. In acest timp am realizat ca vreau sa fiu "freelance writer", am cautat in lung si in lat tot felul de site-uri care iti pot furniza informatii despre cum si ce ar trebui sa faci daca vrei sa urmezi aceasta cale. Mi-am luat engleza la control si am realiat ca e cam ruginita din punct de vedere lingvistic si deci fac cursuri intensive by myself. Ramasa fara job am fost nevoita sa imi organizez timpul in asa fel incat sa nu ma plictisesc astfel ca am citit cartile pe care le mai aveam si ultima achizitie a fost Barbarti care urasc femeile - Stieg Larsson. Este una dintre cele mai bune carti citite de mine vreodata insa filmul adaptat dupa carte m-a dezamagit complet, voi face un review daca doriti.


Acum ca tot am scris in titlu "Promotii curente" m-am gandit sa impartasesc cu voi ce am mai gasit eu pe internet:


  • In Timisoara exista "Revista Cupoanelor de Reduceri" care se comercializeaza gratuit in cutiile de posta. In cadrul acestei reviste gasiti cupoane cu reduceri pentru diferite servicii. Daca nu ati primit revista in posta puteti intra pe site-il powerimage.ro si acolo gasiti revista online. Se poate printa cuponul dorit si acesta il prezentati atunci cand decideti sa beneficiati de serviciul ales.
  • Kuponiada.ro este un proiect dezvoltat de InternetCorp - unul dintre cei mai importanti publisheri din Romania. Ce presupune acest proiect? In fiecare zi se posteaza un cupon de reducere pentru diferite servicii, momentan beneficiarii acestui proiect sunt doar cei din Bucuresti, sa speram ca pe viitor se vor adauga si alte orase. Detaliile le gasiti pe site.
  • Reduceri masive la editura Tritonic in perioada 11-23 octombrie! Cautati titlurile care contin "bulina galbena" si veti beneficia de reduceri consistente. Spre exemplu am cumparat Frida -Barbara Mujica, pretul initial era de 50 ron si a fost la reducere la 10 ron. So, profitati, cititul NU dauneaza grav sanatatii.
  • Nu este tocmai o promotie limitata ci una constanta. Editura Nemira incurajeaza cititorii sa ofere recenzii de carte, in urma acelei recenzii puteti beneficia de 50% reducere la achizitionarea a 3 carti. Asa doar daca recenzia va este aceptata. Daca faci o recenzie la o carte Nemira, aparuta in ultima luna calendaristica, primesti cadou orice carte Nemira iti alegi. Aceseaza nemirabooks.ro pentru mai multe detalii.
  • Esti un impatimit al ebook-urilor? Nemira a lansat noua librarie online de e-book la preturi imbatabiile. viziteaza nemira.ro/ebooks . Momentan nu sunt foarte multe titluri de carti insa chiar merita sa trageti un ochi la oferte.
  • O alta oferta by Nemira, este "Happy hour" in fiecare zi intre orele 15:00 - 16:00, cartile vor fi la reduceri destul de mari. Aruncati un ochi in acest interval orar daca aveti posibilitatea si poate cartea dorita de voi va fi la reducere.
  • Va pasioneaza operele Agathei Christie? Eva.ro va pune la dispozitie un fragment din cartea Agatha Christie- Jurnal Secret, scrisa de John Curran, care detaliaza viata scriitoarei. 
  • Card Eva.ro de la Libra Bank. Din cate am observat partenerii acestui proiect sunt din Bucuresti, prin urmare daca esti in orice alt oras nu prea cred ca are rost sa aplici pentru acest card. Maximum de reducere este pana la 25%. Pentru beneficii si avantaje accesati card.eva.ro . Va rog sa citit cu atentie toti termenii. 
De data aceasta am punctat (in mare parte) promotiile ce sustin cititul. Voi face o lista (daca doriti) cu editurile care ofera reduceri deoarece este atat de implinitor cand iti cumperi cartea dorita la un pret imbatabil.



Sursa foto


2 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

De cat timp imi doream cartea "Frida".Ma bucur mult ca mi-ai dat o asa o veste buna..:)
Mai este un site pe care l-am descoperit recent cu diverse oferte FunDeal.Te pup!

Beatrix spunea...

@Top Secret, si eu pandeam o promotie cu Frida, am sa pun si site-ul tau in lista ce urmeaza sa o intocmesc ca sa ne fie de ajutor :D atunci cand cautam carti la oferte

Related Posts with Thumbnails