-->

01.10.2010

Ziua 6: 5 persoane importante pentru tine

Evit sa ma atasez de oameni cu toate ca sunt sociabila tocmai de aceea am putine persoane importante pentru mine.

1. Mama, o respect si o iubesc de asemenea ii multumesc pentru sprijinul oferit, pentru mine gestul ei de a suporta atatea chestii in toti anii aceastia doar pentru mine reprezinta un gest de curaj, asa cum numai o mama ar putea sa fie.
2. Iubitul meu, cel mai fidel confident. Il iubesc, respect si ador.
3. Madalina, o prietena asa cum oricine ar vrea sa fie. Este una dintre putinele persoane langa care ma simt in largul meu, cu care niciodata nu m-am certat, cea care ma binedispune tot timpul.
4. Cristina, colega de facultate si prietena, o respect si ii admir caracterul impunator. Este o luptatoare in adevaratul sens al cuvantului.
5. Bunica, care din pacate nu mai traieste. Adevarul este ca "bunica" a fost de fapt o vecina care a avut grija de mine cand am fost mai mica. Eu nu am avut bunici si pentru mine aceasta persoana a fost mai mult decat o vecina, mi-a fost bunica. A fost persoana care ma citea din priviri, stia ce zace in mine fara sa scot un singur cuvant.



1 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos!

Related Posts with Thumbnails